۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۰۵۵۴۳

به مناسبت سالروز شهادت حجت الاسلام ابراهیمی

به مناسبت سالروز شهادت حجت الاسلام ابراهیمی
15 اردیبهشت مصادف است با سالروز شهادت حجت الاسلام ابراهیمی که پانزده سال پیش توسط سازمان های جاسوسی وابسته به اسرائیل و آمریکا ربوده شد و به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا،15 اردیبهشت مصادف است با سالروز شهادت مجاهد جبهه تعلیم و تبلیغ حجت الاسلام محمد حسن ابراهیمی مدیر و موسس کالج بین المللی مطالعات اسلامی در کشور گویان(آمریکای جنوبی- در همسایگی ایالات متحده آمریکا)که در پانزده سال پیش توسط سازمان های جاسوسی وابسته به اسرائیل و آمریکا ربوده شد.

طبق برنامه ریزی قبلی همزمان با ربوده شدن پلیس ویژه اف بی آی وارد جرج تاون شد...

پس از تحمل بیست روز شکنجه های فراوان مظلومانه و غریبانه به جرم تبلیغ و ترویج مکتب تشیع و آرمان های انقلاب اسلامی با شلیک گلوله به شهادت رسید.

پیکر مطهر و خونینش با دست و پای بسته در ۴۶ کلیومتری جرج تاون در گودالی پیدا شد و آثار شکنجه بر بدنش نمایان بود حتی پلیس جرج تاون حاضر به ارائه‌ی نتیجه کالبد شکافی نشد و سرانجام با فشار های دیپلماسی صرفا پیکر شهید به ایران منتقل و با حضور با شکوه علما؛ طلاب و مردم قدر شناس تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم در کنار هم‌رزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس دفن گردید.

رهبر معظم انقلاب در پیامی از ایشان به عنوان مجاهد جبهه تعلیم و تبلیغ یاد فرمودند.
در بخش دیگری از پیام معظم له آمده است:

جنایتکارانی که دست خود را به خون این جوان با ایمان و فداکار آلوده اند وابسته به هر سازمان جاسوسی که باشند با این جنایت خود ثابت کردند که اهریمنانی سنگدل و ضد دانش و روشنگری و ایمانند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات