۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۰۶۰۷۹
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

مرجعیت قله حوزه های علمیه است

مرجعیت قله حوزه های علمیه است
حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به اینکه مرجعیت قله حوزه علمیه و تشیع است گفت: ما باید در جهتی که رهبر انقلاب در رابطه با الگوسازی از مراجع می فرمایند حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم رعایت حریم مراجع و بزرگان حوزه در دیدار با طلاب حوزه علمیه گفت: ایشان در همه دیدارها که مربوط به طلاب و حوزه علمیه است به این مسأله تاکید کرده اند و این مسأله تازه ای نیست.

وی با بیان این که در حوزه علمیه چیزی به عنوان چانه زنی از پایین به بالا نداریم، ابراز داشت: تا حالا این مسأله سابقه نداشته که طلاب در خیابان و یا هر جایی دیگر تجمعی راه بیندازند تا بتوانند بزرگان حوزه را تسلیم خواسته های خود کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به این که مرجعیت قله حوزه علمیه و تشیع است اظهار داشت: ما باید احترام و جایگاه این قله ها را حفظ کنیم و در جهتی که رهبر انقلاب در رابطه با الگوسازی از مراجع تقلید می فرمایند حرکت کنیم.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مراجع و بزرگان حوزه همیشه حساسیت داشته اند؛ افزود: البته مراجع عظام تقلید همیشه انقلابی بوده و هستند و همیشه از نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از اساتید و بزرگان حوزه به نیکی یاد کرد و هرگونه بی احترامی نسبت به ایشان سبب سلب توفیق در تحصیل و زندگی خواهد شد؛ رهبر معظم انقلاب همیشه در این رابطه حساسیت داشته و همه را توصیه به رعایت احترام به جایگاه بزرگان حوزه داشته اند./922/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
احسان قنبری نسب
ارسال نظرات