۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۰۶۲۹۴
امام جمعه سوسنگرد:

فرماندار جدید پیگیر مشکلات سیل زدگان باشد

فرماندار جدید پیگیر مشکلات سیل زدگان باشد
حجت الاسلام شمیل پور گفت: فرماندار جدید شهرستان سوسنگرد پیگیر مشکلات روستا‌های سیل زده پس از اتمام بحران اخیر سیل باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، پیش از ظهر امروز، در مراسم تکریم و معارفه شهرستان دشت آزادگان، که در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، ضمن تبریک ویژه به حمید سیلاوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت: پیگیری مشکلات روستا‌های سیل زده پس از اتمام بحران اخیر سیل، ترمیم زیرساخت‌های شهرستان ازجمله فاضلاب وآسفالت خیابان‌ها و جاده‌های ارتباطی را خواستار هستیم.

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به معضل بیکاری در شهرستان گفت: حل معضل بیکاری جوانان آن هم با توجه به وجود پتانسیل‌های نفت وبازارچه بین المللی چذابه نیازمند توجه ویژه است که در این باره امیدواریم فرماندار جدید گام‌های محکمی بردارد.

حجت الاسلام شمیل پور ادامه داد: وجود زمین‌های مستعد و حاصلخیز کشاورزی و سایر منابع خدادادی از ظرفیت‌های دیگر شهرستان برای حل مسأله بیکاری هستند که امیدوارم فرماندار جدید توجه ویژه‌ای به این امور داشته باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد همچنین با جمعی از روحانیون مُبلغ اعزامی از قم که برای تبلیغ در روستا‌های شهرستان استقرار یافتند، دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن خیر مقدم ویژه به عزیزان مُبلغ تبیین احکام ومسائل شرعی در ماه مبارک رمضان برای روزه داران با ایمان روستا‌ها را خواستار شد. /۹۴۵۶//210/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات