۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۰۶۳۰۳

ادامه تحصن شیعیان پاکستان برای افراد ربوده شده

ادامه تحصن شیعیان پاکستان برای افراد ربوده شده
تحصن شیعیان پاکستان برای تعیین تکلیف افراد ربوده شده ادامه دارد این در حالی است که معاون پلیس کراچی 19 نفر از این افراد را تروریست معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، تحصن شیعیان پاکستان برای تعیین تکلیف افراد ربوده شده ادامه دارد این در حالی است که معاون پلیس کراچی 19 نفر از این افراد را تروریست معرفی کرده است.

از سوی دیگر شخصیت هایی همچون حجت الاسلام «سید ساجد علی نقوی» رییس شورای علمای شیعه پاکستان، حجت الاسلام «ناصر عباس جعفری» دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام «سید جواد نقوی» مدیر حوزه علمیه عروه الوثقی، حجت الاسلام «سید نیاز حسین نقوی» نائب رییس وفاق المدارس شیعه پاکستان، «سید قاسم شمسی» رییس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان از این تحصن حمایت کردند.

بعد از گذشت 7 روز و حضور پرشور مردم و روحانیون فشار بر دولت زیاد شد و دولت برای مذاکره با تحصن کنندگان استاندار کراچی را به منزل رییس جمهور فرستاد و با کمیته تحصن کنندگان مذاکره کرد.

اما این مذاکره ناموفق پایان یافت. دولت می خواست با وعده وعید و با درست کردن کمیته برای بررسی این مسئله تحصن را پایان دهد اما خانواده افراد ربوده شده اعلام کردند تا زمانی که عزیزانشان به خانه بازنگردند به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

تعداد زیادی از شیعیان نیز در شهر کراچی مقابل منزل عارف علوی رییس جمهور پاکستان تحصن کرده‌اند که اخیرا راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین به آن‌ها پیوسته است.

با وجود تظاهرات و تحصن گسترده شیعیان در اعتراض به افراد ربوده شده رسانه‌های پاکستان این موضوع را پوشش خبری نمی‌دهد و دولت اقدام جدی برای عمل به مطالبات معترضان انجام نداده است./847/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات