۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۶۳۹۳
به همت مدرسه سفیران ولیعصر اهواز؛

آیت الله موسوی جزایری تجلیل شد

آیت الله موسوی جزایری تجلیل شد
مدرسه سفیران ولیعصر اهواز از آیت الله موسوی جزایری تجلیل به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تکریم آیت الله موسوی جزایری و اساتید حوزه علمیه سفیران ولیعصر (عج) شامگاه گذشته برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولیعصر (عج) اهواز، گزارشی از آخرین فعالیت‌های مدرسه در زمینه‌های آموزش، تبلیغ و پژوهش بیان کرد و گفت: اهتمام به مسائل اعتقادی به ویژه نقد و بررسی مبانی وهابیت و یمانی گری در سطح ۲ و ۳ مورد توجه است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مدرسه سفیران ولیعصر (عج) در سطح کشور الگو و نمونه است، خاطرنشان کرد: در این باره از زحمات و تلاش‌های کادر و اساتید مدرسه برای به الگو بودن حوزه سفیران نهایت قدردانی را دارم.

در ادامه آیت الله موسوی جزایری ضمن تشکر از مدیریت، کادر و اساتید مدرسه سفیران اهواز بر گسترش کار‌های مشابه فعالیت‌های مدرسه در سطح استان تأکید کرد و افزود: پس از حکم رهبر انقلاب مبنی بر ریاست بر حوزه و استقلال حوزه علمیه استان، باید موضوع مبارزه با وهابیت به عنوان مهمترین رسالت اساتید و طلاب حوزه علمیه باشد.

آیت الله موسوی جزایری به ضرورت ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها و در دستور کار قرار دادن چنین امری تصریح کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، از اساتید مدرسه سفیران ولیعصر (عج) اهواز بیان داشت: طلاب مدرسه از نخبگان و فرهیختگان و دارای ذهن با استعدادی هستند که در مقدمات و سطوح خوش درخشیدند.

در پایان مراسم نیز از آیت الله موسوی جزایری تقدیر و هدیه‌ای به معظم له تقدیم شد. /۹۴۵۶//210/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات