۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۰۶۶۵۸
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

راه اندازی کلینیک خانواده توسط جهاد دانشگاهی کار لازم و بسیار مفید است

راه اندازی کلینیک خانواده توسط جهاد دانشگاهی کار لازم و بسیار مفید است
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: کلینیک خانواده و وجود مرکز مشاوره قوی که دارای گرایش های مذهبی است می تواند راه گشا مشکلات بین خانواده ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی همدان با اشاره به موفقیت های به دست آمده توسط جهاد دانشگاهی یادآور شد: یکی از دلایل موفقیت جهاد دانشگاهی حضور مدیران انقلابی و متدین درون این مجموعه است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی افزود: البته باید از خدمات دکتر کاظمی آشتیانی نیز یاد کرد، مدیری که متدین و کاردان بود و حضرت آقا نیز توجه ویژه ای به او داشت.

وی دستاوردهای امروز را حاصل تلاش های دکترکاظمی و همکاران ایشان عنوان کرد و گفت: اگر بعضی از مدیران نیز اهل جهادی عمل کردن بودند بسیار از مشکلات امروز وجود نداشت.

امام جمعه همدان با تاکید بر این که هر جا مدیریت انقلابی و دینی با پشتوانه مطالعاتی داشته ایم رشد کردیم اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل رشد جهاد دانشگاهی حضور جوانان در رده های مختلف این نهاد است.

وی تصریح کرد: البته باید از مدیریت موفق جهاد دانشگاهی نیز نام برد که با وجود تنوع فعالیت های آن و نا همگون دامنه آن به خوبی همه آنها را جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به این که در بحث خانواده ها شاهد مشکلات فراوانی می باشیم یادآور شد: کلینیک خانواده و وجود مرکز مشاوره قوی که دارای گرایش های مذهبی است می تواند راه گشا مشکلات بین خانواده ها باشد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود آسیب های زیادی که در عرصه فرهنگ وجود دارد، راه اندازی مرکز جامع بانوان نشان از مساله یابی و افکار سنجی خوب جهاد دانشگاهی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در پایان تاکید کرد: در کنار کارهای فرهنگی و اجتماعی باید با استفاده از جوانان نخبه و کار بلد به سمت پیشرفت در ابعاد علمی نیز حرکت کنیم./979//210/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات