۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۰۶۵۹۴
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن با تحرکات موذیانه به دنبال ضربه زدن به آموزش و پرورش است

دشمن با تحرکات موذیانه به دنبال ضربه زدن به آموزش و پرورش است
امام جمعه همدان گفت: عده ای به دنبال آن هستند که در این نهاد مشکل ایجاد کنند اما باید گفت که این موارد جز استثنائات آموزش و پروش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان عصر امروز در دیدار با مدیران پرورشی آموزش و پرورش همدان با تاکید بر لزوم ارتباط بین حوزه و آموزش و پرورش تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا ارتباط آموزش و پروش با حوزه های علمیه بسیار بیشتر از گذشته باشد.

وی با تشکر از زحمات آیت الله طه محمدی یادآور شد: در گذشته زحمات بسیاری در این زمینه کشیده شده است اما با توجه به نیاز های جامعه و نقشه های هر روزه دشمن نیازمند تعاملات بیشتری در این بحث هستیم.

امام جمعه همدان افزود: زمانی هجوم فرهنگی در سن ۲۰ سالگی در بین جوانان خود را نشان می داد اما امروز در سن 10 سالگی و در بین دانش آموزان ما خودش را نشان می دهد و برخورد با این مشکل نیازمند کاری جهادی است.

وی به دیدار معلمان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت اقا با تشکر از فعالیت های آموزش و پروش به این نکته تاکید داشتند که بعد از انقلاب واقعا نیروهای خوبی توسط آموزش و پرورش تربیت شده است و باید قدردان این زحمات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان جو سازی های چند روز اخیر در مورد آموزش و پرورش را حرکت موذیانه دشمن خواند و گفت: عده ای به دنبال آن هستند که در این نهاد مشکل ایجاد کنند اما باید گفت که این موارد جز استثنائات آموزش و پروش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: توسعه دادن این رفتار به کل آموزش و پرورش ظلم به آموزش و پرورش و زحماتی است که توسط معلمان و مدیران آن صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان این که بیشترین جلسات بنده با آموزش و پرورش بوده، خاطر نشان کرد: امروز آموزش و پرورش دارای حساسیت بالایی است و به نوعی مرکز ثقل تربیت جامعه است و هم چنان که دشمن این جا را مورد هجوم قرار داده است امیدواریم با تلاش های شما دانش آموزان خوبی را در استان تربیت کنیم.

وی در پایان با تشکر از همه خادمان و زحمت کشان قرآنی اظهار داشت: بنده آیات آخری سوره آل عمران را در همان کودکی در مدارس حفظ کردم و تا به امروز هم در ذهن بنده مانده است و این تاثیر گذاری توجه به قرآن در سنین کم را نشان می دهد./979//210/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات