۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۰۶۶۶۹
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مبلغان با فطرت انسان ها سر و کار دارند

مبلغان با فطرت انسان ها سر و کار دارند
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: یکی از نقاط مثبت کار مبلغان این است که با فطرت مردم سر و کار دارند اما دشمن با طبیعت مردم و گرایش های غریضی مردم سر و کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان صبح امروز در جمع مبلغان گروه تبلیغی سراج با بیان این که باید از ظرفیت ماه رمضان بهترین استفاده را ببریم اظهار داشت: یکی از نقاط مثبت کار شما این است که شما با فطرت مردم سر و کار دارید اما دشمن با طبیعت مردم سر و کار دارد.

وی افزود: جنگ بین حق و باطل جنگ بین فطرت و طبیعت است بنابراین در این راه با افرادی مواجه هستیم که به دنبال طبیعت مردم آن هم طبیعتی با گرایش های غریضی و حیوانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان فطرت را پیروز این نبرد عنوان کرد و گفت: اگر شما حرف از معنویت و خداپرستی بزنید از آن جایی که این حرف ها برای مردم اشنا است راحت تر بر قلب آنها می نشیند و مخاطب خود را پیدا می کند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در میدان نبرد با استفاده از هجمه های خود اعتقادات مردم را هدف قرار داده است اما نکته مهم در این جا است که ما با فطرت مردم سر و کار داریم و این فطرت خراب نخواهد شد و از بین نخواهد رفت.

امام جمعه همدان به فرمایش حضرت علی (ع) در خصوص فطرت انسان اشاره کرد و گفت: به تعبیر امیرالمومنین (ع) بر روی فطرت انسان ها خاک می نشیند اما از بین نخواهد رفت و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی حضور در بین مردم را بسیار راه گشا عنوان کرد و گفت: اگر ما بتوانیم با مردم به طور صحیح ارتباط بگیریم خواهیم توانست خاک موجود بر فطرت را کنار بزنیم و فطرت واقعی هر فرد را به نمایش بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: بنابراین اصلی ترین هدف ما باید مراقبت و احیا فطرت انسان هایی باشد که خاک روی فطرت انها را گرفته است.

وی با تاکید بر این که دید مبلغان باید فرد محور باشد یادآور شد: خداوند برای هدایت گری دو پیامبر خود را به یک روستا فرستادند بنابراین این که چند نفر پای منبر شما هستند این موضوع اصلی نیست بلکه باید توجه ما بر کیفیت کار باشد./979//210/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات