۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۶۰۷۰۸۹
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت ترویج و تقویت سبک زندگی قرآنی در جامعه اسلامی

ضرورت ترویج و تقویت سبک زندگی قرآنی در جامعه اسلامی
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید در کنار قرائت قرآن سبک زندگی قرآنی نیز در جامعه اسلامی تقویت شود تا شاهد رشد معنوی و اخلاقی جامعه باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران شنبه شب در جلسه تفسیر قرآن در مسجد شاه غازی ساری با اشاره به اهمیت شب‌ها و روز‌های ماه مبارک رمضان برضرورت عمل به آموزه‌های قرآنی در کنار انس با کلام الهی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که عمل به قرآن ما را از هر گونه سستی دور می‌کند، افزود: کلام الهی کتاب زندگی سعادتمندانه است و کسانی که زندگی آن‌ها با مفاهیم ناب قرآنی آمیخته باشد رستگار و سعادتمند خواهد شد.
 
نمایند مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نگاه ما به قرآن و مفاهیم قرآنی نباید تنها ظاهری باشد، خاطرنشان کرد: باید لحظه لحظه‌های زندگی ما با مفاهیم قرآنی عجین شود تا شاهد رشد معنوی باشیم.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که مفاهیم قرآنی، هدایت کننده و تعالی بخش است، تصریح کرد: دوری از قرآن و ارزش‌های الهی نتیجه‌ای جزء تباهی و انحراف در پی نخواهد داشت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز نتیجه فاصله گرفتن از کلام الهی را در جهان امروز به وضوح می‌بینیم، خاطرنشان کرد: جامعه جهانی علیرغم همه پیشرفت‌های علمی که داشته، اما امروز با بحران‌های بسیاری مواجه است و دلیل آن نیز دور شدن از ارزش‌های الهی است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امروز حاکمیت قرآن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستقر است، تصریح کرد: ایران اسلامی در سایه ارزش‌های قرآنی امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده و با اقتدار در برابر زورگویان عالم ایستاده است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که تا زمانی که ارزش‌های قرآنی در این کشور حاکم است دشمن قدم از قدم بر نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروز نیازمندیم مفاهیم قرآنی در تمام سطوح جامعه به ویژه خانواده‌ها نهادینه شود و گسترش پیدا کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است، تصریح کرد: امروز در کنار قرائت قرآن باید سبک زندگی قرآنی نیز در جامعه اسلامی تقویت شود تا شاهد رشد معنوی و اخلاقی جامعه باشیم./950/پ210/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات