۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۶۰۷۱۴۷
حجت الاسلام سبحانی:

معرفت افزایی سد راه توطئه های دشمنان است

معرفت افزایی سد راه توطئه های دشمنان است
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت رسالت روحانیت را معرفت افزایی و بصیرت بخشی عنوان کرد و گفت: این مهم سد راه توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به رسالت خطیر روحانیت در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: روحانیت بین مردم از جایگاه والایی برخوردار است و باید در حفظ و تقویت این جایگاه ایفای نقش کرد.

وی با اشاره به پیوند ناگسستنی مردم با روحانیت افزود: تشییع با شکوه شهید طلبه همدانی نمونه عینی احترام و اقبال مردم به دین و روحانیت است.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به نقش معرفتی و بصیرت افزایی روحانیت در جامعه خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در عرصه های مختلف جامعه و خدمت به مردم موجب دلگرمی آنان و ناکامی دشمن در اجرای توطئه های فرهنگی است.

وی با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی و هوشیاری مردم در برابر دسیسه های دشمن اظهار داشت: وظیفه خطیر روحانیت افزایش معرفت و تقویت گفتمان های انقلابی در جامعه است و این رسالت نباید کمر رنگ شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بیان داشت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی که در اختیار روحانیت قرار می گیرد و فرصت ها و موقعیت هایی که بین مردم هستند، بباید به زبان مخاطب سخن گفت و نیازهای جامعه را در نظر گرفت.

حجت الاسلام سبحانی بیان داشت: روحانیت با تبیین گفتمان انقلاب باید ارزش های انقلابی را به ویژه بین نسل نو تبیین و در سایه بصیرت بخشی و معرفت افزایی سد راه توطئه های دشمن شود./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات