۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۰۷۲۳۳
معاون حوزه علمیه استان ایلام:

دشمنان درصدد ایجاد شکاف بین نهادهای انقلابی و مردم هستند

دشمنان درصدد ایجاد شکاف بین نهادهای انقلابی و مردم هستند
حجت الاسلام تقوایی گفت: دشمنان ما قصد دارند تا با ایجاد شکاف بین نهادهای خدوم و ارزشی با ملت بزرگ ایران به اهداف خود که همان ضربه زدن به نظام اسلامی است، برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: تقوای مسؤولان باید سخت تر از مردم عامه باشد.

وی افزود: مردم از مسؤولان انتظار دارند زیرا که صاحبان اصلی این انقلاب بزرگ و شکوهمند همین مردم هستند.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب اسلامی بواسطه مردم رشد و نمو کرد و الان نیز بقای انقلاب مدیون حضور ملت بزرگ و مومن ایران است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: نیروی انتظامی در طول عمر با برکتی که از انقلاب اسلامی می گذرد کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی ادامه داد: برخورد قاطع با هنجارشکنان و عاملان برهم زدن آرامش و امنیت در جامعه انتظار مردم از این نیروی خدوم و ارزشی است.

این مدرس حوزه بیان داشت: دشمنان ما قصد دارند تا با ایجاد شکاف بین نهادهای خدوم و ارزشی با ملت بزرگ ایران به اهداف خود که همان ضربه زدن به نظام اسلامی است، برسند.

حجت الاسلام تقوایی ابراز کرد: مسأله حجاب و عفاف یکی از واجبات احکام الهی و شریعت مقدس اسلام بوده ولی عده ای قصد دارند تا با هنجکارشکنی نیروی انتظامی را مقابل مردم جلوه دهند.

وی اضافه کرد: باید هوشیار باشیم تا اسیر نقشه ها و توطئه های دشمنان نشده و با بصیرت افزایی کید آنها را به خودشان برگردانیم.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدرتر از گذشته پای در گام دوم انقلاب گذاشته و بر همه ما واجب بوده تا مطالبات به حق رهبری را به نحو احسن اجرا کنیم./پ210/ق

جلال وحید نیا
ارسال نظرات