۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۰۷۵۹۱
گروه های فلسطینی:

حقوق ملت فلسطین غیرقابل مذاکره و سازش است

حقوق ملت فلسطین غیرقابل مذاکره و سازش است
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام مخالفت قاطع با برگزاری کنفرانس اقتصادی بحرین تحت نظارت آمریکا، آن را گامی خطرناک در راستای نابودی مسأله فلسطین دانستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه ها فلسطینی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از نشست خود در شهر غزه، تاکید کردند که مسأله فلسطین کاملا سیاسی است و حقوق ملت فلسطین غیرقابل مذاکره و سازش و یا فروش است و طرح های اقتصادی و وعده های پوچ و خیالی هرگز نمی تواند بر وجهه شوم معامله قرن که هدف از آن نابودی مسأله فلسطین است، سرپوش بگذارد.

گروه های مقاومت فلسطین مخالفت قاطع خود با تمامی شیوه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام و تاکید کردند که عادی سازی روابط خیانت به مسأله فلسطین و خنجری از پشت به فلسطینیان و مبارزات آنان خواهد بود.

این گروه ها ضمن دعوت از ملت های اسلامی و عربی و در راس آن ها ملت عزیز بحرین برای اعلام برائت از کسانی که در راستای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی گام برمی دارند، بار دیگر بر وحدت ملت فلسطین و ادامه تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای غزه به شیوه ای  مسالمت آمیز برای مقابله با معامله قرن و تحقق اهداف آن از جمله لغو محاصره این باریکه تأکید کردند./983/ب

منبع:مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات