۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۰۷۸۳۷

اعزام گروهی از مبلغان جامعه‌الزهرا به مناطق سیل زده استان لرستان

اعزام گروهی از مبلغان جامعه‌الزهرا به مناطق سیل زده استان لرستان
گروهی از مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ایام ماه مبارک رمضان به استان لرستان اعزام و در مدارس و حلقه‌های معرفتی به فعالیت مشغول شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه ماه مبارک رمضان و ضرورت حضور مبلغان در استان‌های سیل‌زده، به همت اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با هماهنگی سازمان تبلغیات اسلامی، گروهی از مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به استان لرستان اعزام شدند.

با توجه به شرایط و مشکلات موجود در منطقه، نشست توجیهی ویژه مبلغان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار و به اهمیت و ضرورت حضور خواهران مبلغه در این سفر تبلیغی پرداخته شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تقدیری نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول تیم اعزامی در این نشست، تصریح کرد: مناطق بحران‌زده در اثر بلایای طبیعی یکی از ظرفیت‌هایی است که دشمن در آن به راحتی نفوذ می‌کند.

وی بیان ادامه داد: دشمن ضمن خدمات‌رسانی و رخنه در این مناطق، عقائد انحرافی را در منطقه رواج داده و به فعالیت‌های ضد دینی می‌پردازد که این امر، مسئولیت و اهمیت فعالیت نیروهای توانمند و متدین به ویژه مبلغان دینی را برای حضور در میدان و مقابله با مکر و حیله دشمنان دوچندان می‌کند.

در این سفر تبلیغی، مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور در مدارس، نشست‌ها و حلقه‌های معرفتی با گروه‌های مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارتباط برقرار کرده و به وظیفه تبلیغی خود می‌پردازند.

ارسال نظرات