۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۰۸۱۴۶
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

اگر مقاومت نبود، رژیم صهیونیستی هر روز به لبنان حمله می کرد

اگر مقاومت نبود، رژیم صهیونیستی هر روز به لبنان حمله می کرد
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر تمسک به آرمان های مقاومت تصریح کرد که اگر جبهه مقاومت نبود، رژیم صهیونیستی هر روز به لبنان حمله می کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسمی که در حسینیه امام حسین (ع) واقع در منطقه «حی السلم» بیروت برگزاری شد، هدف از تحریم های را فشار بر جبهه مقاومت و هم‎پیمانانش دانست و گفت: دشمنان با این فشارها درپی آن هستند که ما دست از مقاومت برداریم و به دوران قبل از مقاومت یعنی دوران ضعف و تجاوزات مستمر و هر روزه رژیم صهیونیستی به وطنمان بازگردیم.

وی افزود: هر چه فشار و تحریم ها علیه مقاومت بیشتر شود، تمسک به اهداف مقاومت نیز بیشتر می شود و این جامعه مقاومت امروز، بیش از هر زمانی دیگر به آرمان های خود تمسک جسته است.

نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، مقاومت را جوهر قدرت و اساس توانایی کشور در مقابل هر گونه تهدید و برنامه های تجاوزکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و اظهار داشت: مقاومت موجب شده است که بتوانیم از لبنان در برابر دشمنان حمایت و آنان را دفع کنیم و اگر مقاومت نبود، شاهد تجاوز هر روزه اسرائیل به لبنان بودیم.

برخی درپی تحریک آمریکا برای حمله به ایران هستند

وی ادامه داد: آمریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی، کشورهای غربی و برخی از کشورهای عربی، ایران و جبهه مقاومت را به جنگ و دشمنی تهدید می کنند و برخی نیز این وسط درپی تحریک آمریکا برای آغاز جنگ علیه ایران هستند؛ هدف همه این مسائل تسلیم شدن و تسلیم کردن ایران و جبهه مقاومت و خضوع و خشوع در برابر شروط آمریکا و بازگشت به دوران ضعف است.

حجت الاسلام دعموش تاکید کرد که دشمنان هیچ گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت، زیرا ما قوی هستیم، قوی هستیم به ایمان، اراده، مردم وفادار و صبور، ایمان به حق، شهدا، مجاهدان، ارتش، تجارب سرشار به ویژه در سال های 2000 و 2006 میلادی.

ارسال نظرات