۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۰۸۲۹۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

روز قدس، تجلی وحدت امت اسلامي در حمايت از آرمان فلسطين است

روز قدس، تجلی وحدت امت اسلامي در حمايت از آرمان فلسطين است
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، روز جهانی قدس را فرصتی برای تجلی وحدت امت اسلامی در حمایت از آرمان های فلسطین عنوان کرد.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفتو گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که راهپیمایی روز جهانی قدس در ۶۲ شهر و بخش استان برگزار می‌شود، گفت: به طور حتم حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ضربه سنگینی به پیکره در حال نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
 
وی با بیان این که روز جهانی یک فرصت مغتنمی برای دفاع و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است، افزود: مسأله فلسطین باید همچنان مسأله نخست دنیای اسلام باقی باند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس زمینه محو کامل رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کردند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم این نهالی که امام راحل ده‌ها سال گذشته کاشته اند در سایه خیانت برخی سران کشور‌های اسلامی خشک شود.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مسأله قدس هیچ گاه جدای از دنیای اسلام نبوده و نخواهد بود، تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده امت اسلامی با وحدت و همبستگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بیاستند و زمینه نابودی کامل آن را فراهم کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ده‌ها سال است که رژیم صهیونیستی جنایت‌های بسیاری را علیه ملت مظلوم فلسطین مرتکب شده است، بیان داشت: این جنایت‌ها در سایه سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری و همچنین همراهی سران خائن و مرتجع عرب صورت گرفته است.
 
حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود با محکوم کردن معامله قرن، روز قدس را فرصت مناسبی برای شکستن این طرح خطرناک عنوان کرد و گفت: این طرح ذلت بار که از سوی آمریکا و برخی کشور‌های عربی منطقه دنبال می‌شود تنها در راستای منافع رژیم غاصب صهیونیستی دنبال می‌شود.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در سایه چنین اجتماعات عظیمی، عمر سراسر نکبت و جنایت رژیم صهیونیستی هر روز کوتاه‌تر می‌شود، تصریح کرد: با توجه تلاش خائنانه آمریکا و برخی سران کشور‌های عرب منطقه روز قدس فرصتی است تا ملت‌های مسلمان یکپارچه خشم و انزجار خود از کشور‌های توطئهگر و استکبار را فریاد بزنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید به سال‌ها جنایت و کشتار این رژیم اشغال گر و کودک کش پایان داد، ادامه داد: امروز تنها راه نابودی اسرائیل غاصب وحدت امت اسلامی است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که نامگذاری روز قدس نشان از دور اندیشی امام خمینی (ره) بوده است، گفت: این روز فرصتی است که امت اسلامی انزجار خود را نسبت به ظلم و تجاوز رژيم صهيونيستي بیان می کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات