۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۰۸۷۵۰
در اهواز؛

مراسم سالگرد امام راحل با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار می شود

مراسم سالگرد امام راحل با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار می شود
حجت الاسلام سپهر گفت: سی امین سالگر امام خمینی (ره) در مصلای اهواز با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن سی امین سالگرد ارتحال امام امت اظهار داشت: ستاد‌های ارتحال امام در شهر‌ها و بخش‌های استان تشکیل، اقلام فرهنگی مورد نیاز برای شهرستان‌ها ارسال شد و به تبع در شهر‌ها و بخش‌های مختلف خوزستان شاهد برگزاری مراسم سی امین سالگرد امام خواهیم بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مراسم در اهواز فردا از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای اهواز با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار می‌شود، عنوان داشت: متدینان و علاقه‌مندان به امام راحل که چشمه زلال الهی و نورانی در احیای اسلام و شریعت و مبارزه با استکبار است، حضور پرشور خواهند داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به بهره مندی جهانیان از اندیشه‌های امام راحل ادامه داد: عصر جاری را عصر خمینی (ره) می‌نامند، عصری که در آن بزرگداشت روزجهانی قدس در اقصی نقاط جهان شمه‌ای از اندیشه تأثیرگذار امام امت است.

حجت الاسلام سپهر تصریح کرد: حضور مردم در مراسم ارتحال امام به واقع تجلیل از امام و شهدا، استمرار انقلاب اسلامی و حفظ اندیشه‌های امام امت است.

وی در پایان گقت: مردم خوزستان همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور در سالگرد ارتحال امام دارند و با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب تجدید بیعت دوباره‌ای خواهند داشت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات