۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۰۸۹۷۶
حجت الاسلام مظفری میانجی:

تبعیت از ولایت فقیه مهمترین وصیت امام راحل و شهدا بود

تبعیت از ولایت فقیه مهمترین وصیت امام راحل و شهدا بود
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهمترین وصیت امام راحل و شهدا بود، گفت: بیعت با بنیان گذار کبیر انقلاب باید در عمل آشکار شود.

حجت الاسلام سهراب مظفری میانجی نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: روژه گارودی متفکر بزرگ فرانسوی در خصوص امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران می گوید: انقلاب اسلامی ایران نمونه جدیدی از تکامل انسان و اجتماع ارائه داده است.

وی افزود: همچنین در ادامه می گوید: این الگو با میراث روحی ملتها وفق می دهد و این دلیل دشمنی غرب با او است، امام خمینی(ره) به زندگی ایرانیان معنا بخشید؛ پس از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق همان اهداف حرکت کردند.

حجت الاسلام مظفری میانجی بیان داشت: اینکه در سالگرد آن بزرگ مرد بعنوان بیعت در حرم مطهر آن عزیز حاضر شویم و دسته گلی ببریم و حضور سمبلیک داشته باشیم، این عمل هیچ حسنی ندارد، بلکه حضور ما بمنزله بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و ولی فقیه زمان باید باشد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: همانطوری که خود حضرت امام(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما وارد نشود؛ ما نیز بر این مبنا می بایست بیعت مجددی داشته باشیم، چراکه مکتب امام خمینی(ره) برگرفته از مکتب نبوی است و روی همین اصل پایه ریزی شد.

وی در ادامه ابراز کرد: کما اینکه در سال ۶۰ نیروهای انقلابی و ملت شریف ایران را مورد مخاطب قرار داده و فرمودند، برادرها این تعهد خودتان را به اسلام و به ملت حفظ کنید و به پیش بروید.

حجت الاسلام مظفری میانجی ادامه داد: یا در جای دیگر فرمودند: الآن همه ما باید از اسلام پاسداری کنیم، امروز نیز با اتحاد و هم بستگی باید نهضت انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، اگر این حفظ شد شما را تا آخر نقطه پیروزی می رساند.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: بیعت با بنیان گذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب باید در عمل تجلی شود تا انقلاب و آرمانهای آن حفظ شود و به کشور آسیب نرسد.

وی افزود: بنابراین همان عهد و پیمانی که آن روز با امام امت بستیم، امروز هم با تبعیت کردنِ از رهبر معظم انقلاب عهد و پیمانی مجدد ببندیم و در این راه استوار باشیم که وصیّت امام و شهدا بر همین امر بود./813/ت303/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات