۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۰۹۴۸۶

آیت الله حکیم خواستار تبلیغ در مناطق دور دست شد

آیت الله حکیم خواستار تبلیغ در مناطق دور دست شد
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خواستار تبلیغ در مناطق دور دست شد و تصریح کرد که مبلغان وظیفه دارند که در جهت تبلیغ دین به مناطق دور دست سفر کنند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جمعی از مبلغان و طلاب حوزه های علمیه پاکستان با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت و گو کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار گفت: باید به مناطق دور دست رفت و احکام شرعی را برای مسلمانان آن مناطق بیان کرد و مردم را به دین حق و اهل بیت (علیهم السلام) دعوت و با ضرورت پیروی از آنان آشنا کرد.

وی افزود: مبلغان خواهر باید پس از تلاش در کسب علم، به وظیفه خود یعنی تبلیغ دین و بیان احکام دینی برای خانم ها بپردازند تا زن آن مناطق از وجودشان بهره مند شوند.

رعایت حسن خلق، تواضع، انسجام، ارتباط با مومنین و دوری از امور مادی از دیگر توصیه های حضرت آیت الله حکیم به مبلغان بود و همچنین اظهار داشت: هر کدام از مبلغان باید به وظایف خود که مورد رضایت خداوند سبحان، رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (علیهم السلام) است، عمل کنند.

وی در پایان قبولی زیارتشان را از خداوند متعال مسالت کرد و بیان داشت که مبلغان باید با مردم با مهربانی، محبت، صداقت و تواضع رفتار کنند.

ارسال نظرات