۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۰۹۵۷۳
مدیر حوزه علمیه لرستان:

حوزه در تربیت نسلی انقلابی نقش آفرین است

حوزه در تربیت نسلی انقلابی نقش آفرین است
مدیر حوزه علمیه لرستان به فعالیت طلاب و مبلغان حوزه در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: همواره برای تربیت نسلی انقلابی و مؤمن از ظرفیت حوزه استفاده می شود.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش طلاب و روحانیت در جامعه و بین مردم اشاره و بیان کرد: حضور مبلغان و روحانیت در جامعه همواره در ارتقای اخلاق و معنویت و تربیت نسلی انقلابی نقش آفرین است.

وی با اشاره به فعالیت طلاب لرستانی در قالب طرح های تبلیغی مختلف در استان افزود: در ایام تبلیغی و در طول سال مبلغان و طلاب حوزه در مناطق شهری و روستایی در حال فعالیت تبلیغی هستند.

حجت الاسلام میناپور عنوان کرد: برای تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی نسل جوان و نوجوان همواره از ظرفیت طلاب و مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استفاده می شود.

وی در ادامه یادآور شد: در راستای انعقاد تفاهم همکاری حوزه علمیه لرستان با پردیس دانشگاه علامه طباطبایی فرهنگیان این استان نیز اساتید حوزه برای تدریس آموزه های اخلاقی و تربیتی در دانشگاه فرهنگیان فعالیت دارند.

مدیر حوزه علمیه لرستان خروجی حوزه را تبلیغ دانست و گفت: کار ما در حوزه تربیت و پرورش نیروی متخصص حوزوی در زمینه های مختلف در جامعه است و از ظرفیت طلاب و روحانیت در عرصه های مختلف استفاده می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری حوزه و نهادهای فرهنگی و آموزشی بتوان گام های مؤثری در تربیت نسل جوان برداشت و جلوی رواج مشکلات ناشی از آسیب های اجتماعی پیش روی نسل جوان را گرفت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات