۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۹۷۰۴
از اول تیرماه؛

دوره تخصصی رویش‌های انقلابی برگزاری می‌شود

دوره تخصصی رویش‌های انقلابی برگزاری می‌شود
حجت الاسلام گاشه گفت: نخستین دوره آموزشی تربیتی رویش‌های انقلاب با هدف تربیت مدیران فرهنگی از اول تیرماه در مدرسه المهدی (عج) اهواز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی السابقون در ۲۲ خردادماه عنوان داشت: این مسابقه در بخش‌های حفظ جزء (۱، ۲، ۲۹، ۳۰)، حفظ سوره‌ای (نبأ و حجرات) و قرائت قرآن (ترتیل خوانی، روانواخوانی، روخوانی)، صوت و اذان برگزار شد.

معاون تبلیغ مدرسه المهدی (عج) اهواز افزود: این مسابقه ویژه دانش آموزان برادر پایه هشتم تا دوازدهم است که در پایان پس از داوری‌های صورت گرفته به افراد هر رشته برتر هدایایی تقدیم شد.

در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نخستین دوره تخصصی آموزشی تربیتی رویش‌های انقلاب خاطرنشان کرد: این دوره با هدف تربیت مدیران فرهنگی از اول تیرماه تا اول مردادماه به صورت روزانه در مدرسه برگزار و دانش آموزان نخبه در کلاس‌های بصیرتی، اعتقادی، روانشناختی، آموزش قرآن و احکام شرکت می‌کنند.

این مقام مسؤول بیان داشت: کسب حداقل معدل ۱۵، دانش آموز مقطع هشتم تا دوازدهم و بومی مناطق تحت نظر مدرسه از جمله شرایط شرکت در دوره است ضمن اینکه در پایان دوره به مدت یک هفته دوره تهذیبی و ورزشی در قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام گاشه با بیان اینکه تا ۲۵ خردادماه مهلت نام نویسی در دوره است، اظهار داشت: علاقه‌مندان همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ به حوزه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۲۲۲۱۲۴۰۱۲ تماس داشته باشند.

وی گفت: ارائه مدرک معتبر پایان دوره، استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه، برگزاری اردوی پایان دوره در قم و همراهی با برنامه‌های جذاب و تفریحی مزایای حضور در دوره نخستین دوره آموزشی تربیتی رویش‌های انقلابی است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات