۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۰۹۹۴۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اخلاق و منش اسلامی در برخورد با مردم مهم است

اخلاق و منش اسلامی در برخورد با مردم مهم است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اخلاق و منش اسلامی در برخورد با مردم مهم است و باید هدف ما تمدن اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار سرپرست شرکت مخابرات استان اظهار داشت: عبادت و خدمت به بندگی از هر کاری بهتر است.

وی گفت: باید با کسی همنشین شویم که ما را به یاد خدا بیندازد و بر دانش ما بیافزاید؛ فردی که ایمان دارد همواره حرف حق و مفید می‌زند و کارش حساب شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ظلم‌هایی که امروز در جهان مشاهده می‌شود از جایی بوده که ارتباطات مسلمانان با خارجی‌ها زیاد شد و فرهنگ محبت، ایثار و گذشت به تبع ادامه روند فرهنگ غربی از بین رفت و تفکر لیبرالی جایگزین شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اخلاق و منش اسلامی در برخورد با مردم مهم است و باید هدف ما تمدن اسلامی باشد، تصریح کرد: شرکت مخابرات یکی از دستاوردهای مهم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به انواع و اقسام فشارها و تحریم‌های سیاسی، علمی و فرهنگی همچنان با اقتدار و بینش دینی و اعتقادی در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به سرپرست مخابرات استان، خاطرنشان کرد: در برنامه‌هایی که دارید طوری تنظیم کنید آنچه به جامعه و خانواده تزریق می‌شود از ارزش‌های انسانی و اسلامی باشد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات