۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۶۱۰۰۸۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رابطه برقرار کردن با آمریکا خلاف خواسته امام راحل است

رابطه برقرار کردن با آمریکا خلاف خواسته امام راحل است
صفارهرندی گفت: کسانی که از خط امام تبعیت می کنند در برابر دشمن ذلیل و خاشع رفتار نمی کنند و شعار رابطه برقرار کردن با آمریکا سر نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر یکشنبه در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهدای موتلفه اسلامی در سالن اجتماعات همین حزب برگزار شد، گفت: برخی گروه‌ها و اجتماعات تا آخر خط گرد اولیای الهی محکم و استوار و بدون هیچ شک و تردیدی باقی می مانند و مصداق بارز این کلام، امیرمومنان علی(ع) بودند که در کنار پیامبراکرم(ص) تا آخر ایستادند.

وی با اشاره به اینکه شهدای موتلفه برخاسته از چند هیات مذهبی بودند که در قالب هیات موتلفه در کنار بنیان گذار کبیر انقلاب قرار گرفتند و به مجاهدت پرداختند، ادامه داد: آنان در راهی که انتخاب کرده بودند بسیار مستحکم و قوی بودند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه برخی نظریه پردازان جریان اصلاحات بر این باور هستند که جریان انقلاب با سه عنصر خط امام، اصلاح طلبی و جنبش سبز به کمال می رسد، عنوان کرد: نسخه متکامل انقلاب با افرادی که در راس فتنه هستند اوج لجن مال کردن انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آنان وابستگی، تذلل و خضوع در برابر دشمنان بخصوص شیطان بزرگ را عملا به اثبات رساندند و اجرایی کردند این همان نسخه تکامل یافته است!

وی ادامه داد: امروز بعضی ها حرف خودشان را که در گذشته بیان می کردند یادشان رفته و به سبب نوک زنی به محافل منحرف و منحط غربی و شرقی پشت سر هم چیزهایی می بافند که عقلانی نیست.

صفارهرندی اضافه کرد: آنان همان‌هایی هستند که قبل از فروپاشی شوروی سابق آویزان جبهه شرق بودند و از آنان مدد می خواستند اما بعد از فروپاشی شوروی به غرب تمسک جستند؛ برای این مکتب منظومه پاک و طاهری تعریف نشده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه خط امام راحل در صحیفه امام مشخص بیان شده و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد، ابراز کرد: بعضی افراد نیز با ارتزاق از نام انقلاب و دستاوردهای مردمی خود را منتسب به این جایگاه دانسته و به تحریف انقلاب می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه خط امام راحل سازش ناپذیری در مقابل مستکبران عالم بخصوص آمریکا است، گفت: کسی می تواند ادعای خط امامی داشته باشد که به صورت همیشگی از خط امام راحل تبعیت کند نه اینکه از جریانات منحط خط بگیرد و بر خلاف مکتب امام راحل عمل کند.

صفارهرندی جنبش سبز را متشکل از تجمع تمامی ارازل و اوباش از جنس بهاییت، سلطنت طلبان، حزب توده و ضدانقلاب دانست و اظهار داشت: در دوران فتنه در خارج از کشور فحشا مسلکان با آویزان کردن مچ بندهای سبز به خود و آویختن قلاده سبز به سگانشان حمایت خود را از فتنه 88 اعلان کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان خاطره ای از دیدار با رهبری، گفت: در گذشته در دوران حیات آقای هاشمی اعضای مجمع دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند که در آن دیدار بزرگی شعار عادی سازی رابطه با آمریکا را سر می داد با رهبر معظم انقلاب احتجاج کردند و گفت که امروز وقت آن رسیده رابطه عادی با آمریکا برقرار کنیم.

وی افزود: معظم له فرمودند این چه سخنی است! همچنین در این گفتگو آن فرد ابراز کرد ما به امام راحل نامه نوشتیم و پیشنهادهایی ارائه کردیم و ایشان اکثر آن را پذیرفتند معظم له نیز پاسخ فرمودند: در خصوص رابطه با آمریکا امام راحل مخالفت کردند؛ شاگرد امام بودن و عکس یادگاری با ایشان داشتن دلیلی بر خط امام بودن نیست کسی در خط امام راحل است که در بزنگاه ها همانند امام راحل موضع گیری داشته باشد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات