۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۱۰۱۳۴

نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن اوقاف اعلام شد

نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن اوقاف اعلام شد
رییس اداره اوقاف شهرستان کاشان از اعلام نفرات برتر شرکت کنندگان مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در شهرستان کاشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام اصغر توسلی پیش از ظهرامروز در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: از ۵۵۲ نفر شرکت کننده در رشته‌های حفظ ۵ و ۱۰ و۲۰ و کل قرآن، قرائت، تحقیق و ترتیل و رشته‌های دعا خوانی و اذان ۴۵ نفر موفق شدند به مرحله استانی مسابقات راه یابند.

وی افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم محسن محمدی سده و معصومه گودرزی رتبه نخست را کسب کردند و فهیمه نمازی و زهرا غلامی مشترکا دوم و حمیده صدف رتبه سوم را كسب كردند و برای مرحله استانی مسابقات انتخاب شدند.

حجت الاسلام توسلی گفت: در رشته حفظ ۲۰جزء سیدمهدی بنی هاشمی، مسعود غفاری فینی، حافظ روشندل حسین بخشی و در بخش بانوان ام النبین جلوداریان، رقیه مومنی، زینب پارسا و فاطمه صادق به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و برای مرحله استانی این مسابقات انتخاب شدند.

وی افزود: در رشته حفظ ۱۰جزء نیز محمدحسن محمدی، قاری روشندل امیر حسین جهین و حسین شاه فضل و در بخش بانوان فاطمه اشنوئی، مریم اسماعیلی و مرضیه تجلیان به ترتیب رتبه‌ها اول تا سوم را به دست آوردند و برای مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: در رشته حفظ ۵ جزء حافظ روشندل علی رحیم زاده حسین عربی عبدالرضا غفارزاده و در بخش بانوان نیز مریم حاجی قدیری سمیه ستاره و زینب باغی به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند و جواز حضور در مرحله استانی مسابقات را کسب کردند.

حجت الاسلام توسلی ادامه داد: در رشته قرائت علی اصغر قدیری مفرد، حمیدرضا اسماعیلیان و محمدجواد عطایی فر و در بخش بانوان فاطمه مسعودی نیا، ملیحه علی اکبری و فاطمه سادات حسینی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و برای مرحله استانی مسابقات انتخاب شدند.

وی افزود: در رشته قرائت ترتیل صادق کرباسی، مهدی باریکرسفی و محمد جواد مشکین مو و در بخش بانوان مهدیه حلاجی، محبوبه ساتر و زینب عباسی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و به مرحله استانی این مسابقات صعود کردند.

به گفته وی در رشته اذان نیز حسین ایوبی، مهدی مطهری تبار و محمدجواد محققی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و به مسابقات استان صعود کردند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان ادامه داد: در رشته دعاخوانی مادح روشندل علی کچویی زاده فینی، علی کابلی و محمد هادی رحیمی و در بخش بانوان خانم زهرا کابلی، زینب تونئی و زهرا طحان مفرد به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند و جواز حضور در مرحله استانی این مسابقات را کسب کردند.

حجت الاسلام توسلی یادآور شد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در شهرستان کاشان با حضور ۵۵۲ نفر در رشته‌های حفظ ۵ و۱۰و۲۰ و کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل و رشته‌های دعاخوانی و اذان شرکت كردند که از این تعداد ۷۵ درصد شرکت کنندگان بانوان و مابقی آقایان ثبت نام کرده بودند.

لازم به ذکراست، مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در روز پنج شنبه ۲۳خردادماه سال جاری در امامزاده سلطان امیراحمد برای برادران و در امامزاده طاهر منصور برای خواهران در دو سالن مجزا برگزار شد.

شایان ذکراست، مرحله مقدماتی این مسابقات در آستان مقدس علی بن باقر علیه السلام مشهد اردهال برای شرکت کنندگان بخش نیاسر و اردهال و در شهر مشکات برای شهر و روستا‌های شمال کاشان برگزارشده است.

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف ۱۲ تیرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات