۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۶۱۰۲۵۵
از سوی مدرسه آیت الله قاضی دزفول؛

جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان ادامه دارد

جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان ادامه دارد
حجت الاسلام خاکی گفت: در سومین مرحله از کمک رسانی به سیل زدگان صد بسته غذایی و بهداشتی در میان ۱۰۰ خانوار سیل زده  روستا‌های شوش و شوشتر توزیع شد.
حجت الاسلام حبیب الله خاکی، مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام سومین بسته حمایتی (ارزاق) مدرسه در میان سیل زدگان روستا‌های شهرستان‌های شوش و شوشتر خبر داد و گفت: پیش از آن کمک‌های نقدی صورت گرفته بود، اما مرحله کنونی شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی است ضمن اینکه طلاب در کمپ‌های مستقر برای سیل زدگان شوش و شوشتری، استقرار پیدا کرده و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی انجام دادند.

مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه اقامه نماز جماعت، کار با کودکان و تقدیم هدایای برای کودکان و نوجوان جزو برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی طلاب است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های طلاب ما چنان مورد پسند بود که امام جمعه شهرستان ضمن دعوت از آنها، تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرد؛ از سوی دیگر مدیران حوزه‌های علمیه شوش و شوشتر در جلسه مدیران حوزه‌های علمیه استان بصورت رسمی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته تقدیر و تشکر کردند.

این مقام مسؤول ادامه داد: ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان کمک نقدی به همت اساتید و طلاب فعال مدرسه در مساجد جمع آوری شد که بخشی از آن اهدا و با بخش دیگر وسایل مورد نیاز سیل زدگان پس از هماهنگی با مدیران حوزه‌های شوش و شوشتر، خریداری و در اختیارشان قرار گرفت.

حجت الاسلام خاکی بیان داشت: در نخستین مرحله کمک رسانی به سیل زدگان حدود یک تُن حبوبات، برنج، رب گوجه فرنگی، آب معدنی و ماکارونی تقدیم شد و در سومین مرحله صد بسته غذایی به سیل زدگان دو روستای شهر الوان رسید.

لازم به ذکر است؛ سابق بر آن نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی حوزویان توسط مرکز خدمات حوزه علمیه شمال خوزستان جمع آوری و میان سیل زدگان روستا‌های دوار شوش، شهرعبدالخان و روستای شعیبیه شوشتر توزیع شده بود. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات