۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۱۰۳۳۳
سردار غیب پرور خبر داد؛

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی از سوی سازمان بسیج مستضعفین برای سیل زدگان

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی از سوی سازمان بسیج مستضعفین برای سیل زدگان
سردار غیب پرور گفت: سازمان بسیج متعهد شده تا ۲۰ هزار واحد مسکونی را در استان‌های مختلف از جمله ایلام، خوزستان، لرستان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بسازد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، صبح امروز در آیین کلنگ زنی ۵۰۲ پروژه احداث و تعمیر منازل ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در روستای سیل زده شاکریه، با بیان اینکه در بدو ورود به استان از روستای شاکریه از توابع شهرستان دشت آزادگان بازدید کردیم، اظهار داشت: سازمان بسیج متعهد شده تا ۲۰ هزار واحد مسکونی را در استان‌های مختلف از جمله ایلام، خوزستان، لرستان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بسازد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دشت آزادگان و هویزه هزار واحد ساخته و بازسازی خواهد شد، افزود: این ساخت و ساز در میان سپاه تهران بزرگ، سپاه استان کرمان و خوزستان تقسیم شده است و همانطور که رهبر انقلاب در عید فطر ضرورت خدمت رسانی به خوزستان را یادآور شد، امیدواریم طبق جدول زمانبندی صورت گرفته پیش برویم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در ساخت و ساز‌ها از جدول زمانبندی عقب نیستیم، خاطرنشان کرد: در برخی مناطق سیل زده همچون روستای شاکریه اقلامی قرار بود به دست سیل زدگان برسد که بنا به گفته فرماندار شهرستان توزیع شدند و تنها اندک شماری خانوار باقی ماندنند که در روز‌های آینده اقلام به دست شان می‌رسد.

سردار غیب پرور ادامه داد: از ۲۸ روستای گرفتار شده سیل در دشت آزادگان و هویزه کار‌های ترمیم سیل بندها، سمپاشی، تجهیز مدارس و مساجد و تخلیه آب بصورت تقریبی انجام شده است ضمن اینکه پاکسازی خانه‌ها که در اولویت کار‌های بسیج بود به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه در مرحله ساخت و ساز هستیم، گفت: قرار بر آن شده است طی ۴ تا ۶ ماه باید پروژه ساخت و ساز منازل سیل زدگان در سراسر کشور به پایان برسد که امیدواریم طبق زمانبندی صورت گرفته پایان یابد. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات