۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۰۴۳۰۳
سردار غیب پور:

بسیج در کنار دولت آماده بازسازی مناطق سیل زده است

بسیج در کنار دولت آماده بازسازی مناطق سیل زده است
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج در کنار دولت آماده بازسازی مناطق سیل زده است، گفت: از ظرفیت بسیج و سپاه می توان در طرح بازسازی مناطق سیل زده استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین، ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت اسکان سیل‌زدگان شهرهای پلدختر و معمولان، گفت: بسیج ظرفیتی مهم در کنار دولت برای بازسازی مناطق سیل زده است.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع بخشیدن در اسکان سیل زدگان و بازسازی مناطق سیل زده عنوان کرد: بسیج آماده خدمت در راستای بازسازی مناطق سیل زده است و در این راستا هماهنگ با دولت عمل می کند.

سردار غیب پرور به برنامه های بسیح در یاری رساندن به سیل زدگان اشاره کرد و بیان داشت: 13 هزار و 600 مسکن در لرستان نیازمند ساخت و بازسازی اساسی دارد و بسیج ظرفیتی مهم در انجام این عملیات است.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج و سپاه می توان در زمینه کمک به سیل‌زدگان مناطق سیل زده لرستان در کنار دولت اقدامات مؤثری انجام داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور به اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد برای ساخت منازل سیل‌زدگان اشاره کرد و ادامه داد: مردم هر محله می توانند با اهدای کمک‌های خودشان در این کار خیر سهیم شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک خانه گفت: با محوریت این طرح مردم هر محل با محوریت مسجد محله، ساخت یک‌خانه را عهده‌ دار می شوند.

سردار غیب پور یادآور شد: خانه‌ای که برای طرح هر مسجد یک خانه تعریف شده است،که شامل خانه ای ۷۰-۸۰ متری است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات