۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۱۰۸۹۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان انقلاب امروز به اسم آزادی قانون‌شکنی می‌کنند

دشمنان انقلاب امروز به اسم آزادی قانون‌شکنی می‌کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان انقلاب امروز به اسم آزادی قانون‌شکنی کرده و توسط برخی افراد معلوم الحال در داخل حقوق افراد را ضایع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مسؤولان روابط عمومی و اطلاع رسانی نواحی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: شهید بهشتی یک شخص نیست بلکه یک امت و تفکر بوده که امروز در دنیا مظلوم است.

وی گفت: استکبار جهانی برای تسلط بر مردم هر جنایتی را انجام می‌دهد و همواره دم از گزینه‌های روی میز می‌زنند؛ استکبار جهانی بعد از جنگ جهانی دوم نیز به بیش از 50 کشور در دنیا تجاوز و تعدی کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در کشورهای منطقه از عراق تا فلسطین نیز این برنامه‌های تجاوزگونه خود را دنبال می‌‌کنند، افزود: حمله، هجوم و آدم‌کشی کار دشمنان بوده و نباید از دشمنان چیز دیگری را توقع داشت اما بدتر از این جنایت‌ها نیز سلطه‌ رسانه‌‌ای و فرهنگی آن‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان با الفاظ و کلمات بازی می‌کنند تا مسائل را وارونه جلوه دهند، تصریح کرد: تفکر لیبرال دموکراسی در داخل کشور همواره از آزادی دم می‌زند اما در عمل به هیچ کشوری آزادی نمی‌دهند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با ایجاد انقلاب نشان داد که می‌خواهد استقلال داشته باشد و همه دنیا می‌دانند که 98 درصد مردم طرفدار انقلاب، اسلام و آزادی بودند؛ ایران اسلامی نه به کشوری حمله کرده و نه حمله می‌کند اما بهترین افراد را در این کشور به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: معتاد کردن، شرابخوار و بی ناموس بودن از نظر استکبار جهانی آزادی است و دشمنان انقلاب نیز امروز به اسم آزادی قانون‌شکنی کرده و توسط برخی افراد معلوم الحال در داخل حقوق افراد را ضایع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بیش از 70 سال فلسطین را در محاصره کرده و امروز نیز به اسم معامله قرن مردم را زیر گلوله قرار داده است؛ دشمنان با بازی کردن با کلمات اسم بدترین استبداد را که استبداد لیبرال دموکراسی باشد آزادی و اسم آزادی‌های مشروع که بر اساس دین، اخلاق و عقل است را مخالف آزادی می‌نامند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات