۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۰۹۸۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اقدامات سپاه پاسداران جهاد فی سبیل الله است

اقدامات سپاه پاسداران جهاد فی سبیل الله است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقدامات سپاه در کشور جهاد فی سبیل الله است و سپاه پاسداران انقلاب حافظ جان، مال، ناموس، استقلال و حیثیت ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار اعضای هیأت رئیسه تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: دنیای امروز از فرعون زمان پر است اما هیچ کاری از دست این فرعون‌ها ساخته نیست.

وی گفت: بدتر از این فرعونیان کسانی هستند که کارشان را بزرگ جلوه می‌دهند و بدتر از آمریکا، انگلیس و فرانسه کسانی هستند که به نفع آن‌ها یا حرف می‌زنند و یا سکوت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی به دنبال سیاست بازی و حزب بازی هستند، افزود: هر کسی می‌خواهد سخنی بگوید و قدمی بردارد باید در جهت رضای خدا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در رسانه‌ها مشاهده شده که سیل عظیم جمعیت در انگلیس به پشتوانه فلسطین فریاد می‌زنند که این یعنی آن‌ها نیز از ظلم خسته شدند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بیش از 70 سال کشور مظلوم فلسطین را اشغال کرده و انواع جنایت‌ها را انجام داده و هر روز نیز برنامه جدیدی را پیاده می‌کند و امروز با نظر ترامپ دیوانه به عنوان معامله قرن اقدامات خود را به جلو می‌برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری از انسان‌ها سکوت اختیار کردند و تماشاگر این جنایت‌ها هستند و متاسفانه در کشور ایران نیز عده‌ای با سکوت، سخن، سیاست و روزنامه‌های خود از صهیونیست، آمریکا و انگلیس پشتیبانی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: این افراد می‌خواهند تمام مسائل را به هم گره بزنند و مردم را ناامید و بترسانند اما در مقابل آن‌ها تفکر بسیجی و انقلابی و ایمانی حضور دارند و سپاه نیز بر اساس مسؤولیت خود هر چند یک بار یک ضرب شستی به دشمنان نشان می‌دهد که تا مدت‌ها آن‌ها را خفه می‌کند.

وی افزود: اقدامات سپاه در کشور جهاد فی سبیل الله است و سپاه پاسداران انقلاب حافظ جان، مال، ناموس، استقلال و حیثیت ملت است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات