۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۱۱۵۹۴
دبیر نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی:

ایران در سطح جهان جزء ۱۰ کشور ممتاز و پیشگام در حوزه فضای مجازی است + فیلم

ایران در سطح جهان جزء ۱۰ کشور ممتاز و پیشگام در حوزه فضای مجازی است + فیلم
سرهنگ حیدری با بیان اینکه ایران در سطح جهان جزء ۱۰ کشور ممتاز و پیشگام در حوزه فضای مجازی است، گفت: فضای مجازی فرصتی بی بدیل است که باید از آن بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ حمید حیدری دبیر نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فعالاان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: دفاع مقدس به عنوان بزرگ ترین رویداد پس از انقلاب اسلامی، هشت سال پر از افتخار را برای این مرز و بوم رقم زد و تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

وی افزود: انتقال مفاهیم غنی آن دوران پر تلالو و معرفی پدید آورندگان آن حماسه جاودان جهت الگو پذیری نسل جوان بهترین نسخه برای غلبه بر مشکلات تنگناهای کنونی به شمار می رود.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه امروز با وجود پیشرفت فناوری ها، فضای مجازی به تمام شؤون زندگی و جامعه نفوذ کرده است، ابراز کرد: بهره گیری از فرصت های بی بدیل فضای مجازی یک ضرورت انکارناپذیر است.

دبیر نخستین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبری حضور در فضای مجازی را ضروری می دانند، فضای مجازی ابزاری برای اندیشه پروری، معرفت افزایی و انتقال مفاهیم در راستای انتقال آرمان ها و بینش های عمیق دفاع مقدس به نسل جوان محسوب می شود.

وی بیان داشت: فراخوان و معرفی بخش های پنجگانه جشنواره در سوم شهریور ماه سال 97 اعلام و در طرح اولیه مهلت دریافت آثار تا پایان آذرماه تمدید شد که در این فراخوان 904 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

حیدری ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ستادی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تشکیل و این جشنواره به عنوان یکی از برنامه های سطح الف این ستاد قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز جزء 10 کشور ممتاز و پیشگام در حوزه فضای مجازی هستیم و بازی عملیات انهدام 3 یکی از تولیدات رایانه ای است که در زمینه نبردهای فتح المبین، خیبر، جنگ 33 روزه لبنان علیه اسرائیل تولید شده و امروز رونمایی می شود./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 15

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات