۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۲۳۰۷
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

حجاب زنان دشمنان را عصبانی می کند + فیلم

حجاب زنان دشمنان را عصبانی می کند + فیلم
حجت الاسلام روستاآزاد با بیان این که برخی واجبات الهی دشمن را عصبانی می کنند، گفت: حجاب از مصادیق این دسته از واجبات الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستاآزاد در همایش فعالان عفاف و حجاب که صبح یک شنبه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد با اشاره به پیشینه همایش های فعالان عفاف و حجاب، گفت: سلسله همایش های فعالان عفاف و حجاب قم با پیگیری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تأسیس شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برنامه ریزی برای فعالان عفاف و حجاب را از مهم ترین اهداف همایش های فعالان عفاف و حجاب دانست و افزود: تلاش شده است در این همایش از جلسات مهارتی و آموزشی استفاده شود به گونه ای که افراد شرکت کننده بتوانند مهارت های لازم را برای ترویج فرهنگ حجاب و نهی از منکر را به درستی فرا گیرند.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم در کنار بیان نکاتی در زمینه انجام واجبات و ترک محرمات همچنین فعالیت های سیاسی فرهنگی، نکاتی در زمینه رویکردهای مقابله جدی با کفار را مطرح می کند که می توانند غیظ کفار و عصانیت آنها را به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام روستاآزاد ادامه داد: حجاب درعین این که از واجبات الهی است می تواند غیظ کفار را به همراه داشته باشد؛ قرآن کریم در آیه 120 سوره توبه پس از شمردن اعمال صالح به بیان انجام کارهایی که موجب غیظ کفار می شود می پردازد و در آیه 9 سوره فتح نیز تصریح می کند ویژگی های مؤمن که در آیه بیان شده در راستای عصبانی کردن دشمنان به کار می روند.

وی در پایان تصریح کرد: مشاهده می کنیم که دشمنان اسلامی چه مقدار برای بی حجابی سرمایه گذاری می کنند که چنین سرمایه گذاری نشان می دهد حجاب علاوه بر این که واجب است دارای سلطه فرهنگی و نفی کفار است که خواهران عزیز باید به خود ببالند مصداق مطالبه خداوند هستند و کارشان موجب عصبانیت کفار است./1324/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
مصطفی رستمی
ارسال نظرات