۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۱۲۵۵۶
حجت الاسلام اسماعیل نیا خبر داد؛

برگزاری اولین نشست مدیران استانی در سال ۹۸

برگزاری اولین نشست مدیران استانی در سال ۹۸
مدیرکل ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌‌های علمیه خواهران از برگزاری اولین نشست مدیران استانی در سال ۹۸ با رویکرد حوزه‌ بالنده و مدرسه‌ محوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگویی بیان کرد: اولین نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در سال ۱۳۹۸ از امروز (سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بیستم تیرماه در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌‌های علمیه خواهران افزود: در این جلسه مدیران حوزه‌های علمیه خواهران ۲۸ استان حضور دارند و موضوع اصلی این جلسه تبیین و توضیح برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران در راستای تحقق حوزه بالنده و مدرسه‌محوری است.

وی با بیان اینکه عمده برنامه‌های این نشست در کارگاه مهارت‌افزایی برگزار می‌شود ابراز کرد: عصر امروز دوره‌های ویژه ۱۳ مدیر جدیدالانتصاب مرکز برگزار می‌شود که موضوعات مطرح شده در این کارگاه‌ شامل رهبری سازمانی و توضیحاتی پیرامون کیفیت مدیریت مطلوب اسلامی و رفع ابهامات پیرامون مسائل اجرایی و اداری خواهد بود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا اظهار کرد: در جلسه فردا چهارشنبه که سایر مدیران استانی نیز حضور دارند، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران پیرامون تبیین مسئله حوزه بالنده و طرح محوری مدرسه‌محوری سخنرانی خواهند کرد.

مدیرکل ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌‌های علمیه خواهران تصریح کرد: در ادامه نیز دوره‌ کارگاهی صبح و عصر با عنوان مهارت‌افزایی مدیریتی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود که بیشتر پیرامون برنامه‌ریزی استراتژیک، هدف‌گذاری و شیوه اجرای مطلوب است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از نشست مدیران استانی به معاونت آموزش اختصاص پیدا کرده است تا به مسئله تبیین برنامه‌های آموزشی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ و تغییرات ایجاد شده در عرصه آموزش در راستای مدرسه‌محوری بپردازد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا خاطرنشان کرد: یک بخش از این جلسه نیز به مرکز برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص یافته است تا مضامین راهبری و مهمی که در راستای مدرسه محوری تأثیرگذار هست را تبیین کنند، بخشی از این جلسه نیز برای سایر مسئولان مرکز نیز که مسائل مهمی را برای مطرح کردن در این جلسه دارند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌‌های علمیه خواهران تشریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسئولان مرکز مدیریت و مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران چهارشنبه دیداری با حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید خواهند داشت./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات