۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۲۶۹۵
با حضور خدام حرم رضوی؛

حوزه علمیه خراسان جنوبی به عطر رضوی معطر شد

حوزه علمیه خراسان جنوبی به عطر رضوی معطر شد
خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در حوزه علمیه استان و نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی فضا را به عطر رضوی معطر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، امروز خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در حوزه علمیه استان و نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی فضا را به عطر رضوی معطر کردند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در حوزه علمیه استان با طلاب و اساتید و خادمیاران دیدار کرده و با استقبال طلاب و روحانیون مواجه شدند.

مردم و طلاب و روحانیون نوبت به نوبت بر پرچم سبز گنبد حرم امام رضا(ع) بوسه زدند که این اشک شوق و شور و شعف نشان از عمق ارادت مردم به خاندان اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) دارد.

در ادامه نیز دوستداران امام رئوف(ع) و طلاب و روحانیون با زمزمه صلوات خاصه به آن حضرت ارادت و اخلاص خود را به خاندان پاک و مطهر رسول(ص) بیان داشتند.

همچنین کاروان خدام حرم مطهر رضوی همراه با طلاب و روحانیون استان به شهید گمنام در حوزه علمیه استان ادای احترام کرده و در پایان نیز بسته‌های متبرک حرم مطهر رضوی میان حاضران در حوزه علمیه استان اهدا شد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات