۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۱۴۳۲۸

مشارکت طلاب مدرسه المهدی مسجدسلیمان در فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی

مشارکت طلاب مدرسه المهدی مسجدسلیمان در فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی
مدیر مدرسه المهدی مسجد سلیمان گفت: طلاب با همکاری کمیته امداد امام، فعالیت‌های عمرانی و جهادی را در روستا‌ها پیگیری می‌کنند.
حجت الاسلام امین ساری، مدیر مدرسه المهدی مسجدسلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری کلاس‌های تابستانه حفظ آیه و حدیث، شعر و ضرب المثل فارسی، جریان شناسی سیاسی و فرهنگی و اخلاق برای طلاب پایه‌های دوم تا ششم خبر داد.

مدیر مدرسه المهدی مسجد سلیمان با بیان اینکه کلاس‌ها هفته‌ای یک جلسه از هفته جاری برگزار و تا شهریورماه ادامه دارد، گفت: از مقطع متوسطه اول، ۱۵ طلبه پذیرش می شوند که در حال حاضر ۱۷ نفر به گذراندن مصاحبه‌های تخصصی و دوره مشاوره‌های در دوره اختبار مشغول هستند.

حجت الاسلام ساری پیرامون فعالیت‌های جهادی طلاب اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد امام، فعالیت‌های عمرانی و جهادی پیگیری می‌شود همچنین اقلام غذایی و بسته‌های فرهنگی تهیه شده از سوی کمیته امداد، مؤسسه عصر امام و آستان قدس رضوی با راهنمایی‌های طلاب مدرسه در اختیار نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مدرسه با ۶۷ طلبه در ده پایه تحصیلی به فعالیت می‌پردازد، خاطرنشان کرد: در زمینه جشنواره علامه حلی همه طلاب پایه‌های سوم تا دهم همچون سال‌های گذشته مقالاتی تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات