۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۱۴۸۳۰
حجت الاسلام حسن زاده مطرح کرد؛

تابستان و رسالت عملی طلبگی

تابستان و رسالت عملی طلبگی
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه تابستان فرصتی برای تبلیغ چهره به چهره است، گفت: تابستان فرصتی برای طلاب سطوح پایین جهت آشنایی بیشتر با رسالت طلبگی خواهد بود.
حجت الاسلام سید محمدرضا حسن زاده، مدیر مدرسه امام هادی (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مساجد در تابستان محور اصلی فعالیت‌های طلاب است، اظهار داشت: درس خواندن طلاب باید در طول سال صورت بگیرد منتهی در تابستان از حجم درس‌ها کاسته تا فرصت برای فعالیت‌های تبلیغی مهیا شود، اما به جد مخالف تعطیلی کامل دروس طلاب در تابستان هستیم.

مدیر مدرسه امام هادی (ع) اهواز بیان داشت: در تابستان باید بخشی از دروس حوزوی و یا مطالعه جانبی برای درس‌هایی که در طول سال تحصیلی خوانده نمی‌شوند، در نظر گرفته شود و یا اینکه دوره‌های آموزشی یک هفته‌ای و یا ده روزه با موضوع خاص برگزار شود.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه تابستان فرصتی برای تبلیغ چهره به چهره است، خاطرنشان کرد: درس خواندن مقدمه تبلیغ است؛ از این رو تابستان فرصتی برای طلاب سطوح پایین جهت آشنایی بیشتر با رسالت طلبگی خواهد بود.

وی عنوان داشت: هر قدر که طلاب از لحاظ درسی قدرتمند باشند قطعا تبلیغ چهره به چهره اثرگذارتر خواهد شد.

مدیر مدرسه امام هادی (ع) اهواز در پایان پیرامون جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید عنوان داشت که جذبی صورت نخواهد گرفت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات