۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۱۴۹۸۲
معاون پژوهش حوزه های علمیه خبر داد؛

اجرای سند اسلامی ایرانی پیشرفت در حوزه علمیه

اجرای سند اسلامی ایرانی پیشرفت در حوزه علمیه
حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی از اجرای سند اسلامی ایرانی پیشرفت در حوزه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمعزی در نشست علمی با طلاب ممتاز حوزه علمیه هرمزگان به موضوع سند اسلامی ایرانی پیشرفت اشاره کرد و بیان داشت: محتوای این سند به تأکید مقام معظم رهبری تبیین شده است.

وی در ادامه به تشریح سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخت و اظهار کرد: این سند نقشه راه و مسیر تمدن نوین اسلامی و حرکت از وضع موجود به سمت وضع مطلوب است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه افزود: دراین سند برنامه مرجع و مورد استناد قرار دارد که ازسال ۹۰تحت نظر و اشراف مقام معظم رهبری تهیه و بر اساس مبانی اسلامی تشکیل و تبیین شده و سپس به همه جامعه علمی ابلاغ شد است.

وی تأکیدکرد: با این ابلاغیه معلوم شد که جمهوری اسلامی ایران در ساخت تمدن بزرگ اسلامی جدی و مصمم و در حرکت روبه جلو قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی خاطرنشان کرد: این سند از سه بخش اصلی مبانی،آرمانها واصول تشکیل شده است.

وی افزود: رسالت جمهوری اسلامی ایران پیاده سازی اسلام و نقشه راه پیشرفت است و اگر طبق این اصول حرکت کنیم در ۵۰ سال آینده وضعیت ما در جهان غیر قابل وصف خواهد بود.

لازم به ذکر است در این نشست حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی معاون پژوهش به همراه حجت الاسلام والمسلمین مازنی مدیر ترویج پژوهش و حجت الاسلام اکبرپور کارشناس مسئول ترویج پژوهش سطح عالی در جمع طلاب هرمزگان حضور داشتند و در پایان به سوالات طلاب هرمزگانی نیز پاسخ دادند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
به علما متذکر شوید که متاسفانه اکثر مساجد کشورمان صبح ها فعالیتی ندارند. برای اینمساله فکری کنند.
0
0