۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۱۴۹۸۷
مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه؛

نخستین دوره تخصصی مشاوره در قم برگزار می شود

نخستین دوره تخصصی مشاوره در قم برگزار می شود
حجت الاسلام رضایی از برگزاری دوره تخصصی مشاوره با حضور قبول شدگان دوره تکمیلی مشاوره استان ها و فارغ‌التحصیلان ارشد رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی علوم تربیتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی رضایی از برگزاری دوره تخصصی مشاوره با حضور ۱۲۰ نفر از قبول شدگان دوره تکمیلی مشاوره استان های مختلف کشور و فارغ‌التحصیلان ارشد رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی علوم تربیتی در قم خبر داد.

مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه اظهار داشت: این دوره تخصصی پس از پشت سر گذاشتن موفق داوطلبان در دوره های مقدماتی و تکمیلی، تست های استعدادیابی و مصاحبه های علمی و تخصصی می باشد که شهریور ماه سال جاری در شهر مقدس قم از سوی این مدیریت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره تخصصی کارگاهی، عملیاتی است که در قالب شش کارگاه؛ «درمان چند بعدی معنوی»، «تحصیلی و استعداد یابی»، «کودک و نوجوان»، «روان شناختی»، «خانواده» و «ازدواج» با حضور اساتید برجسته و ممتاز این رشته از سوم لغایت هفتم شهریور ماه برپا خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی افزود: با توجه به دوره های برگزاری شده و تست های صورت گفته از هم اکنون مشخص است که چه تعداد نفر در کدام کارگاه های تخصصی حضور خواهند داشت بطوریکه پس از گذراندن این دوره تخصصی و دریافت گواهی معتبر می توانند در استان های خود محل رجوع طلاب و روحانیون معظم بوده و منشأ اثر باشند.

مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه بیان کرد: بهره مندی از اساتید صاحب نام و گواهی پایان‌دوره از مزایای این دوره است.

وی مهلت ثبت نام را تا 13 مردادماه عنوان کرد و گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه و سایت پیشخوان مرکز مدیریت حوزه های علمیه، می توانند با شماره 02537255890 داخلی 584 در ساعات اداری در ارتباط باشند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات