۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۱۴۹۹۳
به همت مرکز جوانان آستان قدس رضوی صورت می گیرد؛

برگزاری چهارمین دوره کشوری آموزش معارف کاربردی

برگزاری چهارمین دوره کشوری آموزش معارف کاربردی
چهارمین دوره کشوری آموزش معارف کاربردی ویژه تدریس به جوانان و نوجوانان با نام برهان به همت مرکز جوانان آستان قدس رضوی ویژه برادران طلبه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین دوره کشوری آموزش معارف کاربردی ویژه تدریس به جوانان و نوجوانان با نام برهان به همت مرکز جوانان آستان قدس رضوی ویژه برادران طلبه برگزار می شود.

براساس این گزارش، بسترسازی برای پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه، پاسخگویی به شبهات ذهنی دانش‌آموزان، آشنایی بیشتر طلاب با شبهات روز مطرح در جامعه، آشنایی با افق‌های نو پژوهشی در زمینه کلام اسلامی و توانمندسازی اساتید اعتقادی سراسر کشور در حوزه نوجوانان و بسترسازی جهت پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه از اهداف برگزاری دوره آموزش معارف کاربردی برهان است.

شرایط نام نویسی

آشنایی مقدماتی با فلسفه اسلامی (اتمام بدایة الحکمه)، حداکثر سن ۳۵ سال، اتمام پایه 6 حوزه علمیه و حداقل دو سال سابقه کار فرهنگی با جوانان و نوجوان و پرداخت 250 هزار تومان از شرایط نام نویسی در دوره آموزش معارف کاربردی برهان به شمار می رود.

از مزایای شرکت در دوره آموزش معارف کاربردی برهان می توان به اعطاء گواهینامه پایان دوره، اضافه شدن به شبکه اساتید عقاید و شرکت در دوره تکمیلی اشاره کرد.

گفتنی است دوره آموزش معارف کاربردی برهان از 15 تا 24 مرداد در مشهد مقدس برگزار می شود و طلاب علاقه مند می توانند جهت نام نویسی تا هشتم مردادماه به سامانه اینترنتی مرکز جوانان آستان قدس رضوی به نشانی http://javanan.org/  یا به اینجا مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَتْكُمْ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَشِفَاءٌ لِمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
اگر مشکل خانوادگی، ‌سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هر مشکل دیگری دارید، به قرآن پناه ببرید، قرآن آن مشکل را برطرف می‌کند، اما باید با ابزار مناسب و از مسیر درست حرکت کنیم.
0
0