۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۱۵۶۶۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت شناخت جامعه از مسأله غدیر و امامت

ضرورت تقویت شناخت جامعه از مسأله غدیر و امامت
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه شناخت جامعه از مسأله غدیر و امامت سطحی است بر ضرورت تقویت این شناخت با نشست ها و برنامه های علمی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در در نشست هماهنگی جشن‌های دهه امامت و ولایت، بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه غدیر با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که برای شناخت عمیق و دقیق غدیر به جامعه باید از همه ظرفیت‌ها بهره گرفت، افزود: جامعه اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت آموزه‌های علوی است.
 
حجت السلام صادقی با اشاره به این که غدیر دریای بیکرانی است که می‌تواند همه تشنگان عالم را سیراب کند، خاطرنشان کرد: در دنیای پر آشوب امروز آموزه‌های غدیر بهترین راه کار برای برون جامعه از مشکلات و بحران‌ها است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، قوام و دوام دین را به امامت و ولایت دانست و تصریح کرد: اگر رویداد بزرگ و تاریخی در روز عید غدیر موجب اکمال و اتمام دین شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در طول تاریخ همواره عده‌ای به دنبال تحریف و تضعیف دین و ارزش‌های الهی بوده اند، بیان داشت: در شرایط امروز جامعه نیز همان عناصر معاند و گروه‌های منحرف برای حذف دین از متن جامعه تلاش می‌کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه شناخت جامعه از مسأله غدیر و امامت سطحی است و باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: بهترین راه گسترش فرهنگ ناب و تعالی بخش غدیر، شناخت عمیق و بهره گیری از آموزه‌های عمیق آن در متن زندگی است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، مسأله ولایت فقیه را یکی از ثمرات مهم غدیر عنوان کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت و رهبری که ثمره غدیر است به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به وظیفه مهم مبلغان دینی و روحانیان در دهه امامت و غدیر اشاره کرد و افزود: مبلغان در منابر و خطابه‌های خود در ایام پیش روی تلاش کنند پیرامون مسأله امامت و ولایت و ضرورت تقویت آن در جامعه اسلامی بیشتر با مردم سخن بگویند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات