۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۱۷۲۶۸
معاون رسانه دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای:

رسانه‌ مطلوب به حوزه خاص محدود نیست

رسانه‌ مطلوب به حوزه خاص محدود نیست
فضائلی گفت: فعالیت رسانه‌ای به حوزه خاص محدود نمی شود زیرا در حوزه شبکه‌های مجازی نوعی دیکتاوری دیجیتال وجود دارد که هر زمان اراده کنند پیام دهنده و پیامها حذف می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی فضائلی معاون رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نسخه‌های روسی، فرانسوی و اسپانیایی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای که در موسسه فرهنگی و پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: بدون تردید یکی از حوزه‌های مهم انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز بعد بین‌المللی آن است.

وی افزود:‌ در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب شاهد تداوم این تاثیرگذار‌ی های هستیم و پیام‌های مهمی را رهبر انقلاب برای جهان داشتند و دارند بنابراین باید در قالب مناسب به مخاطبان منتقل شود.

معاون رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، درباره دلیل راه‌اندازی پایگاه‌های اطّلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به زبان‌های روسی، فرانسوی و اسپانیولی اظهار کرد: جمعیت فراوان و مناطق مهمی که این زبان‌ها تحت پوشش دارند سبب شده که ما سایت را به این زبان مجهز کنیم.

فضایلی افزود: امیدواریم که تا پایان امسال، بتوانیم نسخه‌های اردو، هندی و ترکیه‌ای پایگاه اطّلاع‌رسانه‌ای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را راه‌اندازی و پوشش گسترده‌ای از نظر اطلاع رسانی فراهم کنیم.

وی با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: در عرصه فعالیت رسانه‌ای یک رسانه‌ مطلوب باید سبد رسانه‌ای مختلف داشته باشد؛ ما نمی‌توانیم فعالیت رسانه‌ای خود را به حوزه خاص محدود کنیم زیرا در حوزه شبکه‌های مجازی نوعی دیکتاوری دیجیتال وجود دارد که هر زمان اراده کنند پیام دهنده و پیام ها را حذف کنند کما اینکه همین اواخر نسبت به وزیر امور خارجه کشورمان چنین تهدیدی صورت گرفته است.

معاون رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزود: ما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم، امکانات یک سایت با توجه به تنوع تولیدات، ظرفیت بالایی که سایت دارد ما می‌توانیم پیام‌ها را به صورت تبیینی و تفصیلی اطلاع رسانی‌ کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایت‌هایی که امروز رونمایی می شود از نظر محتوایی و به لحاظ کمی و کیفی جای ارتقا دارد، ما در تلاش هستیم که بر کاربر محوری بوده و پاسخگویی به کابران مورد توجه باشد، نیازها تشخیص و پاسخ داده شود./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات