۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۱۷۹۰۸
معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم حسنی:

بهشت پاداش اقرار و تصدیق ولایت است

بهشت پاداش اقرار و تصدیق ولایت است
سلیمی با بیان اینکه بهشت پاداش اقرار و تصدیق ولایت است، گفت: انقلاب اسلامی مصداق بارز اقرار به ولایت و امامت امامان معصوم(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم ویژه روز مباهله، روز مباهات و حقانیت اسلام امروز با حضور مسؤولان و مردم ولایتمدار شهرری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم توسط قاری بین المللی مجتبی محمد بیگی و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، حاضران با تماشای کلیپی از ساخت ضریح جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نسبت به روند این ساخت و ساز آگاه شدند.

گفتنی است در ادامه مراسم عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با استناد به روایتی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: روایت شده روزی مردی در محضر امام صادق(ع) از خداوند درخواست بهشت می کند، حضرت با شنیدن این سخن خطاب به او می فرمایند: شما هم اکنون در بهشت هستید از خداوند درخواست کنید شما ر از این بهشت خارج نکند.

وی با استناد به ادامه روایت اقرار به امامت امامان معصوم را مصداق بارز زندگی کردن در بهشت بیان کرد و ادامه داد: همه باید از خداوند بخواهیم روزی زندگی کردن در سایه سار ولایت را برای ما مستدام بدارد و این نعمت را از ما سلب نکند. 

سلیمی با اشاره به اینکه روز مباهله روز حقانیت ولایت است، اضافه کرد: در حال حاضر در جامعه ای زندگی می کنیم که روزانه اقرار ولایت امام علی(ع) از مناره های مساجد به گوش می رسد ما باید از خداوند بخواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کند.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: اگر همه مسلمانان جمع شوند و درباره حق مباهله تا روز قیامت سخن بگویند نمی توانند حق آن را ادا کنند.

در ادامه شاعران آئینی اهل بیت(ع) عصمت و طهارت آقایان محمد عظیمی و احمد بابایی اشعار خود را سرودند و مداحان به مداحی پرداختند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات