۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۱۷۹۸۲
حجت الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله رئیسی در اجرای عدالت خط قرمز ندارد

آیت الله رئیسی در اجرای عدالت خط قرمز ندارد
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تجلیل از قاطعیت و برخورد بدون تعارف قوه قضاییه با مفسدان، تأکید کرد که آیت الله رئیسی در اجرای عدالت خط قرمز ندارد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص نوع برخورد ریاست قوه قضائیه با متخلفان، بیان داشت: آیت الله رئیسی تا کنون در مقام ریاست قوه قضائیه عالی عمل کرده است.

وی ادامه داد: رییس جدید دستگاه قضا ثابت کرد که در برخورد با متخلفان هیچ خط قرمزی ندارد و از بستگان سران نظام تا رییس دفتر آن‌ها را نیز به زیر تیغ عدالت می‌کشاند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با مهم ارزیابی کردن برخورد‌های رییس دستگاه قضا با قضات متخلف، اظهار داشت: این که رییس قوه قضائیه با ۶۰ نفر از قضات برخورد می‌کند، نشان می‌دهد که وی در برخورد با متخلفین بسیار جدی است. ایشان تصمیم گرفته با ایجاد دست انداز برای متخلفین، راه فساد را خشک کند.

نماینده مردم محلات در مجلس، ابراز داشت: بنده اعتقاد دارم ایشان باید تلاش کند با همین قدرت راه مبارزه با فساد را طی کند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تصمیم گرفته‌اند از اقدامات اخیر رییس دستگاه قضا با صدور یک بیانیه دفاع کنند. /۸۵۶/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0