۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۱۸۰۶۳
در آستانه محرم الحرام؛

دوره مقتل شناسی ویژه مبلغان و مداحان اهوازی برگزار می‌شود

دوره مقتل شناسی ویژه مبلغان و مداحان اهوازی برگزار می‌شود
مسؤول هیأت انصارالمهدی اهواز از برگزاری دوره مقتل شناسی ۳ ساعته ویژه مبلغان و مداحان اهوازی خبر داد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول هیأت انصارالمهدی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره مقتل شناسی خبر داد و گفت: این دوره زیرنظر حجت الاسلام شحیطاط با نگاه تخصصی و علمی به متون روایی مقاتل سیدالشهدا به مدت ۳ ساعت در اهواز برگزار می‌شود.

مسؤول هیأت انصارالمهدی اهواز با بیان اینکه دوره برای توانمندسازی مبلغان و روحانیان سخنور و ستایشگران اهل بیت (ع) برگزار می‌شود، عنوان داشت: نام نویسی بصورت تلفنی و با ارسال نام و نام خانوادگی به همراه مداح یا مبلغ بودن به شماره ۰۹۰۳۶۱۱۴۴۴۳ صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام پشم فروش، با اشاره به اینکه ظرفیت دوره ۱۲۰ نفر است، افزود: تاکنون ۹۰ نفر در دوره که 8 شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور مبلغان و مداحان اهوازی برگزار خواهد شد، نام نویسی کردند.
 
وی ادامه داد: کیفیت افزایی سطح مرثیه‌های اهل بیت (ع) و سیدالشهدا و مهارت افزایی در اصل انتخاب روضه‌های مناسب و دقت نقلی و تاریخی اهداف دیگر دوره است.

مسؤول هیأت انصارالمهدی اهواز با بیان اینکه دوره کنونی فقط مختص مبلغان و مداحان اهوازی است، خاطرنشان کرد: استاد دوره از متخصصان مقتل خوانی که دوره‌هایی را زیرنظر حجت الاسلام میرزا محمدی گذرانده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
excellent
0
0