۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۱۸۰۶۴
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

عملکرد برخی مسؤولان مخالف راه شهدا و مطالبات رهبری است

عملکرد برخی مسؤولان مخالف راه شهدا و مطالبات رهبری است
حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه ۹۷ درصد شهدا تربیت شده مساجد هستند، گفت: عملکرد برخی مسؤولان مخالف راه شهدا و مطالبات رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، امروز در سی و هشتمین بزرگداشت شهیدان هشتم شهریور که در سالن همایش های بنیاد فرهنگی رفاه برگزار شد، گفت: امروز روز بزرگی است.

وی افزود: کسانی که امروز اینجا جمع شدند تا با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کنند باید بدانند که همیشه باید در مسیر شهیدان باشند و هرگز عکس عملکرد شهدا رفتار نکنند.

حجت الاسلام نوری زاده اضافه کرد: امروز 3 هزار صندلی و پست مهم در کشور وجود دارد که برای هر یک از آن صندلی ها 2 هزار شهید داده شده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه انسان های پاکی جان خود را نثار کردند تا انقلاب به دست ما برسد، اظهار داشت: ما باید قدردان نعمت انقلاب باشیم؛ توفیق خدمت خالصانه و متواضعانه به ملت شریف بالاترین نعمت به شمار می رود و مسؤولان باید قدر این نعمت را بدانند.

وی با بیان اینکه 97 درصد شهدا تربیت شده مساجد هستند، بیان داشت: این مایه تاسف است که در برخی از پست ها و مسؤولیت ها ما شاهد عملکرد عکس با مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته شهدا باشیم.

یادآور می شود حجت الاسلام نوری زاده در این مراسم بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد را خطاب به دولت قرائت کرد./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات