۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۱۹۰۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمن به دنبال تضعیف مجالس حسینی در جامعه است

دشمن به دنبال تضعیف مجالس حسینی در جامعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خطرهایی که مجالس عزاداری را تهدید می کنند، گفت: با بصیرت بخشی و مراقبت از مراسم عزاداری باید تهدید دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش بزرگ عاشوراییان خرم آباد گفت: ماه محرم ماه حضور مردم در صحنه زیر چتر ولایت است.

وی ماه محرم را ماه معرفت، بصیرت و آشنایی با دین خدا عنوان کرد و افزود: ماه محرم، ماه به اهتزاز درآمدن پرچم توحید با خون امامت و ولایت و ماه عظیمی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از مسؤولان هیأت های مذهبی به عنوان یک اجتماع با ارزش در راستای زنده نگه داشتن اسلام یاد کرد و بیان داشت: محبت اهل بیت عصمت و طهارت یکی از سرمایه های بزرگ معنوی است.

پرچم حسینی پرچمی است که می می‌تواند همه را دور خود جمع کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پرچم حسینی تنها پرچمی است که می می‌تواند همه را دور خود جمع کند، افزود: در عالم بزرگ‌ ترین اجتماع، اجتماع حسینی و بالاترین شور، شور حسینی است و بزرگترین ایثار و فداکاری و نذری در عزای امام حسین(ع) صورت می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز مهم ترین مسؤولیت ما هدایت دینی و استقامت جمعی است، اظهار داشت: محبت حسینی همه را به سوی تعالی، رشد و کمال می رساند و دین در زندگی مردم نقش اساسی دارد و رسالت مبلغان دین، ذاکران و مداحان هدایت به سوی خدا و دعوت به توحید است، کار ذاکران و مداحان صادر شدن انقلاب اسلامی به جهان بوده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اثربخشی نهضت عاشورا افزود: تحریف و خرافات و تمسخر، استهزا و زیر سؤال بردن نهضت حسینی دو خطر مهم بوده که مجالس عزاداری ما را تهدید می کند و باید هوشیار باشیم و در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

انقلاب برخاسته از نهضت عاشورا است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت مقاومت در برابر خرافات و بدعت ها تصریح کرد: انقلاب، جنبش انصارالله، حزب الله لبنان برخاسته از نهضت امام حسین(ع) است، هیأت ها باید ناشر دین خدا باشند و همه باید ید واحده باشیم و پرچم امام حسین(ع) را بلند کنیم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات