۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۲۰۳۰۴

ثبت نام ۴۴۳۱ نفر از کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مراسم اربعین حسینی

ثبت نام ۴۴۳۱ نفر از کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مراسم اربعین حسینی
مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴ هزار و ۴۳۱ نفر در این استان برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین نیک روش ظهر امروز اظهار داشت: 14 دفتر مجاز زیارتی در استان آماده ثبت‌نام زائران اربعین بوده و تاکنون 4 هزار و 431 نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای این سفر معنوی باید از طریق سامانه سماح برای ثبت نام اقدام کنند، عنوان کرد: افرادی که قادر نبوده ثبت نام اینترنتی داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت حج و زیارت به اسامی این دفاتر دسترسی پیدا کرده و برای ثبت‌نام به این دفاتر مجاز مراجعه کنند.

نیک روش ادامه داد: برای تسهیل ثبت نام مشتاقان اربعین حسینی در استان علاوه بر 8 دفتر زیارتی رسمی در استان برای تعداد 6 دفتر به‌صورت موقت نیز مجوز فعالیت و ثبت نام صادر شده است که در صورت نیاز و استقبال بیشتر مردم این تعداد را افزایش می‌دهیم.

وی خواستار مراجعه متقاضیان به دفاتر مجاز شد و افزود: هزینه ثبت‌نام تنها 25 هزار تومان اعلام شده و هیچ کس حق دریافت مبلغی بیش از این را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایت خود را از طریق مراجع قانونی اعلام کنند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد درباره مهلت ثبت نام گفت: تا روز‌های نزدیک به اربعین فرصت برای ثبت نام وجود دارد، اما متقاضیان باید به گونه‌ای زمان را مدیریت کنند که برای سفر و رفت و برگشت‌شان مشکلی پیش نیاید.

نیک روش درباره فراهم کردن شرایط از جمله ارز مورد نیاز زائران اظهار داشت: زائران براساس آنچه در سایت سماح ذکر شده برای دریافت ارز اقدام کنند و این امر را به لحظات آخر موکول نکنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات