۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۲۰۵۵۱
حجت الاسلام کندری:

ترویج فرهنگ کتابخوانی سبب جلوگیری از انحراف جامعه می‌شود + فیلم

ترویج فرهنگ کتابخوانی سبب جلوگیری از انحراف جامعه می‌شود + فیلم
معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: یکی از مباحثی که سبب جلوگیری از انحراف می‌شود فرهنگ کتاب خوانی است که باید تلاش شود این کتاب در جامعه و در بین طلاب نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام کندری، معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی که امروز در مدرسه علمیه آیت الله خویی برگزار شد، گفت: آگاهی دادن به مردم برای جلوگیری از گمراه شدن در عمل از رسالت انبیا و امامان معصوم است.

وی افزود: امام حسین(ع) خود را فدا کرد تا مردم را از گمراهی برهاند و یکی از مباحث که موجب جلوگیری از انحراف می شود فرهنگ کتاب خوانی است که باید تلاش شود این کتاب در جامعه و در بین طلاب نهادینه شود.

حجت الاسلام کندری به نقاط قوت این نمایشگاه نسبت به دوه های قبلی اشاره و بیان داشت: امسال این نمایشگاه با 80 غرفه و حضور 120 ناشر با ده هزار تا بیست هزار عنوان کتاب برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود: این نمایشگاه جنبه حمایتی از طلاب و پژوهشگران را دارد همچنین 150 کتابخانه مدارس حوزه علمیه خراسان را تجهیز می کند.

وی با اشاره به حضور انتشارات حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه، ابراز کرد: با برگزاری این نمایشگاه امیداوریم که بتوانیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج بدهیم./864/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5
امیر خاکراه
ارسال نظرات