۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۲۱۲۵۸
امام جمعه اهواز:

دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است

دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است
امام جمعه اهواز گفت: دستاورد‌های جمهوری اسلامی و شهادت برخی هم وطنان در رژه ۳۱ شهریورماه سال گذشته خاری در چشم دشمنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، صبح امروز در رژه نیرو‌های مسلح اظهار داشت: نزدیک به ۴۰ سال پیش در ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ پیامی به ظاهر ترسناک صادر شد که فحوای آن یک جمله بود و آن هم اینکه جهان علیه یک انقلاب نوپایی که در برابر ظلمت‌ها و تاریکی‌ها قیام کرد، حمله ناجوانمردانه از زمین، آسمان و دریا انجام داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ایران اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است، اظهار داشت: دشمن بعثی چندین بار به مرز‌های ما حمله کرد و در ابتدا شاهد جنگ ۳۳ و ۴۳ روزه بودیم، استکبار جهانی همه امکانات را برای پیروزی ظلمت و تاریکی در اختیار رژیم بعثی قرار داد، صدامی که در توهم برگزاری جشن پیروزی در تهران بود، صدامی که به دلار‌های نفتی شیوخ منطقه و مدرنترین سلاح‌های غربی‌ها دلخوشی داشت.

امام جمعه اهواز با اشاره به حمایت رسمی و غیررسمی بیش از ۸۰ کشور از صدام در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: در جبهه  شاهد حضور ستون پنجم دشمن یعنی منافقین و شهادت مردم کشور به دست آن‌ها بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه نظام اسلامی در جنگ ۸ ساله از داشتن کوچکترین امکانات حتی سیم خاردار محروم بود، اضافه کرد: امت اسلامی به فرماندهی امام راحل و جانفشانی رزمندگان، سخت‌ترین تهدیدات را به شیرین‌ترین و بهترین فرصت‌ها تبدیل کرد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی جلوه آیه «ان تنصروا الله ینصرکم» بود که در آن با استقامت و ایستادگی به پیروزی‌های مختلفی دست پیدا کردیم، امروزه براثر مقاومت، برنامه‌ریزی و اطاعت از فرامین امام راحل و رهبر انقلاب علی رغم تحریم‌ها به چنان توانمندی و اقتدار دست پیدا کردیم که پهپاد، موشک دوربرد و نقطه‌زن، شناور‌های سطحی و زیرسطحی را تولید کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دستاورد‌های جمهوری اسلامی و شهادت برخی هم وطنان در رژه ۳۱ شهریورماه سال گذشته خاری در چشم دشمنان است، تصریح کرد: دشمن راهکاری به جز ترور ندارد، خانواده‌های شهدا باید مفتحر باشند که اقتدار امروز مرهون جانفشانی فرزندان شان است./۹۴۵۶/پ210/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات