۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۱۴۶۹
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران حضرت ثامن الائمه برگزار شد

مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران حضرت ثامن الائمه برگزار شد
مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه حضرت ثامن الائمه(ع) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور پرشور و با نشاط طلاب جدیدالورود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه حضرت ثامن الائمه(ع) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس امروز با حضور پرشور و با نشاط طلاب جدیدالورود در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و مرثیه سرایی به مناسبت ایام شهادت جانسوز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سرکار خانم فاضله، شهربانو صائب نیا مدیر مدرسه علمیه حضرت ثامن الائمه(ع) ضمن خوش آمدگویی و تبریک به طلاب جدیدالورود پذیرفته شده، گفت: طلاب همزمان با کسب علوم دینی نباید از تهذیب نفس غفلت کنند.

وی خودسازی و تهذیب نفس را از مهمترین رسالت های طلبگی ذکر کرد و ادامه داد: طلاب با جدیت و اخلاق به کسب علوم اهتمام داشته باشند و از فراگیری مهارت تبلیغ که از شاخصه های مهم این مدرسه به شمار می رود غفلت نکنند.

همچنین در ادامه سرتیپ فراهانیان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای اینکه بتوانند انقلاب را نابود کنند 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و مردم با ایستادگی و مقاومت این جنگ نابرابر را به 8 سال دوران دفاع مقدس تبدیل کردند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
احسنت
0
0