۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۲۱۵۲۲
مدیر مدرسه علمیه فاطمه (س):

درس‌های حوزه خروجی غیر انقلابی نخواهد داشت

درس‌های حوزه خروجی غیر انقلابی نخواهد داشت
مدیر مدرسه علمیه فاطمه(س) اظهار داشت: به دلیل جدا نبودن دین از سیاست در درس‌های حوزوی، حوزه های علمیه عالمان دینی غیر انقلابی نخواهند بود.

خانم طاهره جان‌نثاری مدیر مدرسه علمیه فاطمه (س) تهران در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: چون درس‌های حوزوی دین را از سیاست جدا نمی‌بیند بویژه در این برهه از زمان، خروجی‌های انقلابی دارد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه (س) با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در «گام دوم انقلاب» ابراز داشت: حوزویان که رسالت اصلی‌شان بحث تمدن‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است باید رسالت انقلابی خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه با وجود اساتید، افرادی که به صورت خود خواسته به حوزه‌های علمیه می‌آیند، در این مسیر گام‌های خیلی خوبی را برداشته‌اند.

جان‌نثاری سردمداران طرح بحث انقلابی‌گری را حوزویان بویژه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: امروز امیدواریم حوزه‌های علمیه با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه موفق باشند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه (س) تصریح کرد: همان آسیب‌هایی که حکومت اسلامی را تهدید می‌کند حوزه‌های علمیه را نیز تهدید می‌کند؛ کسانی که سردمدار حوزه هستند باز هم با رهنمودهای خیلی خوب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تا امروز، می‌توانند از این آسیب‌ها جلوگیری کنند./836//302/خ

تعداد بازدید : 5
محمود لطیف
ارسال نظرات