۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۲۱۵۳۹

فعالیت بیش از ۴۵۰ گروه جهادی در کرمان

فعالیت بیش از ۴۵۰ گروه جهادی در کرمان
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در استان کرمان بیش از ۴۵۰ گروه جهادی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الله پاداش در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج توجه به عمق‌بخشی داخلی در راستای بالا بردن کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب و گام دوم انقلاب اسلامی و در  نشست خصوصی ایشان با جهادگران و انتظارات ایشان در محورهای محرومیت‌زدایی و کمک به دولت در این راستا اقدامات خیلی خوبی در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی، مردم‌نوازی و محروم‌نوازی سپاه اقدام به طرح پروژه‌های محرومیت‌زدایی کرده است و از خصوصیات کوچک، زود‌بازده، عام‌المنفعه، فاقد پیچیدگی فنی و تخصصی و قابل اجرا توسط ساکنان بومی است.

پاداشت با اشاره به اینکه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در نقاط دورافتاده و محروم، ضروری و حیاتی انجام می‌شود، گفت: استحکام در ساخت و سازها توجه به کیفیت قیمت پروژه‌ها و پرهیز از نگاه انتفاعی در اجرای پروژه‌ها همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پیگیری محرومیت‌ها بر عهده دولت است و ما در کنار آنها قرار داریم، تصریح کرد:  امروز در کشور بیش از ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی کوچک و زودبازده توسط سپاه انجام شده و حدود ۹ هزار گروه جهادی فعال هستند که در استان کرمان بیش از ۴۵۰ گروه جهادی مشغول فعالیت هستند.

پاداش خاطرنشان کرد: به خاطر چهل سالگی انقلاب اسلامی از بهمن سال ۹۷ پیش‌بینی شده که توسط سپاه و بسیج ۴۰ هزار پروژه عمرانی کوچک و زودبازده و عام‌المنفعه به ثمر برسد که بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه آن در استان کرمان است.

مسؤول جهاد سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس بنا داریم،۱۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیارد تومان به بهره‌برداری برسانیم.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات